زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۴۰۲ بهمن ۸, یکشنبه

جاودانگی و درگذشت قهرمان پاکباز مجاهد خلق محسن معصومی در آلبانی

 جاودانگی و درگذشت قهرمان پاکباز مجاهد خلق محسن معصومی در آلبانی

جاودانگی و درگذشت قهرمان پاکباز مجاهد خلق محسن معصومی
جاودانگی و درگذشت قهرمان پاکباز مجاهد خلق محسن معصومی
  • جاودانگی و درگذشت قهرمان پاکباز مجاهد خلق محسن معصومی در آلبانی پس از ۴۴سال مبارزه با دیکتاتوری آخوندی در صفوف مجاهدین و ارتش آزادی.
  • محسن معصومی متولد ۱۳۳۹ فرزند دلاور مردم اراک در سال ۱۳۵۸ زمانی که دانشجوی مدرسه عالی علوم اراک در رشته ریاضی بود به مجاهدین پیوست و در ۴۴سال گذشته تا روز وفای به پیمان به‌رغم ۴سال بیماری لحظه‌ای از پا ننشست.
  • مجاهد خلق محسن معصومی از سال ۱۳۵۹ تا ۱۳۶۳ در دو نوبت دستگیری در مجموع بیش از ۳سال و نیم را در زندانهای اراک و اصفهان و اوین مقاومت کرد و پس از بیرون آمدن از زندان توانست در سال ۱۳۶۵ خود را به اشرف برساند و لباس ارتش آزادیبخش بر تن کند.
  • محسن در عملیات گردانی ارتش آزادیبخش در گیلانغرب در سال ۱۳۶۶ در اثر اصابت ترکش‌های نارنجک در چندین نقطه بدن مجروح شد. در عملیات فروغ جاویدان نیز در پای چپ مورد اصابت گلوله قرار گرفت. وی در مأموریت‌های مختلف عملیاتی از چیلات تا چنگوله فرماندهی واحد رخنه را برعهده داشت.
  • قهرمان پاکباز مجاهد خلق در ۱۴سال پایداری پرشکوه در اشرف و لیبرتی در برابر حملات پیاپی وحوش مالکی و جلاد قاسم سلیمانی اعم از حملات زمینی یا موشکی حداکثر رشادت و جنگاوری را از خود نشان داد.
  • محسن معصومی در زمان گروگانگیری مجاهدین در اشرف در سال ۱۳۸۸ به مدت ۷۲روز در اعتصاب غذا به‌سر برد. وی نویسندهٔ بسیاری مقالات آموزندهٔ سیاسی در مصاف با فاشیسم دینی حاکم بر ایران و مزدوران گوناگون آن است.

خانم مریم رجوی فقدان قهرمان پاکباز مجاهد خلق محسن معصومی را به همرزمان و بستگانش تسلیت گفت و او را الگوی ایستادگی و جنگاوری به‌ویژه برای جوانان شورشگر اراک توصیف کرد و افزود که او در پهنه‌های سیاسی و نظامی و تشکیلاتی به راستی نمونهٔ مجاهدت تمام‌عیار و همه‌جانبه است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر