زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۴۰۲ بهمن ۶, جمعه

آتش‌سوزی در بیمارستان گاندی تهران

 آتش‌سوزی در بیمارستان گاندی تهران

آتش سوزی بیمارستان گاندی 

سخنگوی وزارت بهداشت ایران: علت حریق در بیمارستان گاندی مشخص نیست و در دست بررسی است

بنا به گزارش خبرگزاری‌های ایران بیمارستان گاندی در شمال پایتخت این کشور دچار آتش‌سوزی شده است.

خبرگزاری دانشجویان ایران «ایسنا» پنج‌شنبه 5 بهمن به نقل از جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی پایتخت ایران از وقوع حریق در بیمارستان گاندی تهران خبر داد.

این خبرگزاری در گزارش اولیه خود به اعزام تیم‌های امداد و آتش‌نشانی به محل حادثه اشاره اما جزئیاتی درباره خسارت‌های جانی احتمالی ناشی از این حادثه ارائه نکرد.

خبرگزاری رسمی ایران «ایرنا» نیز متعاقبا گزارش داد که در پی وقوع آتش‌سوزی در بیمارستان گاندی، با دستور علی صالحی دادستان تهران، یکی از معاونین دادستانی پایتخت و بازپرس ویژه در محل آتش‌سوزی بیمارستان گاندی حاضر شدند و پرونده‌ قضایی برای بررسی علل وقوع این حادثه تشکیل شد.

پدرام پاک آیین سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران در گفت‌وگو با «ایرنا» اظهار داشت:« دقایقی قبل ضلع شرقی بیمارستان گاندی دچار حریق شد و هیچ کدام از افراد و بیماران این مرکز درمانی آسیب ندیدند».

وی افزود:«اکنون اورژانس استان تهران به حالت آماده‌باش درآمده و چهار دستگاه آمبولانس، 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس و 2 دستگاه موتورلانس در بیمارستان گاندی مستقر در حال انتقال بیماران هستند».

سخنگوی وزارت بهداشت ایران با اشاره به این‌که علت حریق در بیمارستان گاندی مشخص نیست و در دست بررسی است، تصریح کرد که برخی از بیماران در هتل مجاور بیمارستان گاندی اسکان داده می‌شوند تا انتقال آنها به پنج بیمارستان دیگر انجام شود.

العربیه فارسی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر