۱۴۰۳ خرداد ۱۳, یکشنبه

نفوذ ونفوذی سازی در پناه سیاست کثیف مماشات ودلارهای آغشته به نفت وخون در جلسه محرمانه باغ خانوادگی راکفلرها چه گذشت؟

 

نفوذ ونفوذی سازی در پناه سیاست کثیف مماشات ودلارهای آغشته به نفت وخون

در جلسه محرمانه باغ خانوادگی راکفلرها چه گذشت؟



رد پای نایاک و۲میلیارد دلاربرای احیای مذاکرات برجام در جلسه محرمانه باغ راکفلر ها 

درمقدمه باید یاد آوری کنیم که این عنوانی که دیدید فقط یک تیتر یا یک عنوان یا شعر دوبیتی نیست .رنج وخون ودرد ورنج وآوارگی وکشتار جوانان میهن وزنان شجاع ایران را بهمراه دارد.

بنا بر پیام آقای مسعود رجوی  این همان داستان مقاومت سرخ فام ۴۳ ساله تا سال ۱۴۰۳

بزرگترین ، طولانی ترین، بغرنج ترین وخونین ترین مقاومت سازمانیافته تاریخ ایران با چراغ راهنمای نه شاه نه شیخ علیه دیکتاتوری ووابستگی با چراغ راهنمای نه شاه ونه شیخ  میباشد . به نوشته واشنگتن فری بیکن ، افرادی ۱۲ آذر ماه ۵ رور پیش از اعدام محسن شکاری یکی از معترضان خیزش انقلاب  در ملک ۲۰۰ میلیارد هکتاری خانواده راکفلر ها در نیویورک مخفیانه جمع شدند .

در جلسه محرمانه باغ خانوادگی راکفلرها چه گذشت؟

جزئیات را در زیر بخوانید اما ببینید چه کسانی در این طرح خائنانه احیای برجام شرکت داشتن ؟ مجتبی پور محسن که این گزارش را تهیه کرده در عبارت آخر اینجور نوشت :

جلوگیری از وقوع انقلاب در ایران وادامه مذاکرات برجام طرحی که در آن حقوق بشر در ایران صرفا ابزاری است در دست سیاست مدارانی که بنظر میرسد ،بر خلاف خواست خیزش انقلابی مردم میخواهند با برجام سکه ضرب کنند با انجام معامله ای بنام ایران به کام جمهوری اسلامی .

در این نقطه هیولای ادغام شده از ارتجاع ومماشات وسرمایه داری یعنی هیولائی که برای حفظ منافع خود حقوق بشر وحقوق مردم ایران برای آنها  یک بازیچه ای بیش نیست  وهمه (مردم ومقاومت ایران )را قربانی کرده و میکنند.

افرادی که در این نشست محرمانه ومخفی شرکت داشتن چه کسانی بودند وچه کسانی وچگونه از آن پشتیبانی میکردند؟

چارلز کوک- بنیاد برادران راکفلر- ایلن ویلیامز- موسسه جی استریت- علی واعظ  باصطلاح تحلیل گر ارشد گروه بحران - رایان کاستولو بود ،عضو پیشین مجلس نمایندگان آمریکا –جورج  سوروس - داس ، محقق در بنیاد آندرو گارنگی- الی گرانمایه باصطلاح مشاور ارشد سیاسی در شورای روابط خارجی اروپا- اندیشکده Quncy- نایب رئیس این اندیشکده تریتا پارسی است مدیر پیشین نایاک - دیدبان حقوق بشر دیگر موسسه ای است که در این گروه حضور داردسازمانی که برای ایرانیان نام آشناست.پژوهش گر پیشین این موسسه الهه شریف یا الهه هیکس بود وتارا سپهری فر پژوهشگر بخش ایران در دیدبان حقوق بشر.

 

رد پای نایاک ودیده بان حقوق بشر در طرح دو میلیاردی آمریکائی برای از سرگیری مذاکرات برجام

یکشنبه ۱۶دی ماه ۱۴۰۱

خبر فوری افشاگری لابی گری در آمریکا برای برجام

با نایاک ودیدبان حقوق بشر برای لابیگری در باره ادامه مذاکرات برجام تماس گرفته شد

عنوان این مطلب طرحی برای ایران یا جمهوری اسلامی (رژیم ولایت فقیه )

تلاش مخفیانه۲میلیاردی وسیاست ساز آمریکائی برای از سر گیری مذاکرات احیای برجام با استفاده از لابی ها واندیشه کده های غربی به نظام ولایت فقیه.

در جلسه محرمانه باغ خانوادگی راکفلرها چه گذشت؟

بسیاری از ایرانی ها بنیاد جورج سورس را با بنیاد جامعه باز وتبلیغات جمهوری اسلامی برای برای خلق انقلاب مخفلی میشناسند اما وب سایت

Washangton free beancont هفته گذشته یعنی اول دی ماه ۱۴۰۱ فاش کرد که در میانه خیزش انقلاب مردم ایران علیه جمهوری اسلامی این میلیاردر آمریکائی بهمراه چارز کوک دیگر سرمایه گذار بزرگ همراه با بنیاد برادران راکفلر طرحی محرمانه را برای از سر گیری مذاکرات احیای برجام دنبال کردند .

آنها متحد شدند تا با استفاده از پوش لوایح حقوق بشری با قانونگذاران آمریکائی برای زنده نگر داشتن برجام لابی کنند ،آنطورکه ایلن ویلیامز از موسسه جی استریت در ایملی محرمانه نوشته ونشریه واشنگتن فری بیکن به آن دست یافت پیشنهاد میکنم  پیش از اینکه ببینیم چه کسانی این ایمیل را دریافت کردند فرستنده را بشناسیم .

در مهمانی کریسمس ۴سال پیش نایاک شورای ملی ایرانیان آمریکا مهمان ویژه ای داشت ،دیلن ویلیامز از جی استریت موسسه ای که مدعی است از صلح در اسرائیل حمایت میکند اما به ایده دو دولت ودو ملت معتقد است .

جی استریت تلاش کرده خود را آلترناتیو آیپک لابی قدرتمند اسرائیل در آمریکا وموردحمایت جمهوری خواهان نشان دهد.

این موسسه از حامیان اصلی برجام بود وپس از آن تلاشش را به بیرون راندن مخالفان توافق از کنگره معطوف کرد .بتازگی علی واعظ تحلیل گر ارشد گروه بحران (که معمای نفوذ ونفوذی سازیشان توسط ایران انتر نشنال وسماووو افشا شده است)در امور ایران گروهی که پیشتر رئیش رابرت مالی مذاکره کننده ارشد آمریکا در برجام بود در مقاله ای در فرآن آفرز وضع کنونی جمهوری اسلامی را با شوروی اوایل دهه ۸۰ میلادی ونه در آستانه انقلاب توصیف کرد دیلن ویلیامز در تمجید از این مقاله مسئول وضع فعلی مردم ایران را نه علی خامنه ای وحکومت جمهوری اسلامی بلکه دونالد ترامپ دانست در حالی که با افزایش سرکوب معترضان ایده ادامه مذاکرات برجام خریداری ندارد .

لابی ها وموسساتی که در این گروه فعالند میخواهند سناتورهای جمهوری خواه ودمکرات را تشویق کنند که نامه ای سرگشاده به بایدن بنویسند واز او بخواهند درهای دیپلماسی را در پرونده هسته ای ایران را باز بگذارد.

به نوشته واشنگتن فری بیکن این افراد ۱۲ آذر ماه ۵ رور پیش از اعدام محسن شکاری یکی از معترضان خیزش انقلاب اینجا در ملک ۲۰۰ میلیارد هکتاری خانواده راکفلر ها در نیویورک مخفیانه جمع شدند ودر جلسه ای محرمانه طرحی را برنامه ریزی کردند تا نمایندگان حامی برجام در مجلس نمایندگان با ارائه لوایحی در حمایت از حقوق بشر در ایران پوشش سیاسی لازم را برای حرف زدن از برجام بدست بیاورند .

یکی از دریافت کنندگان ایمیل ویلیامز ، رایان کاستولو بود ،عضو پیشین مجلس نمایندگان آمریکا از پلسیوانیاومدیر سیاست گذاری عمومی نایاک واز حامیان  برجام مردشماره ۲سازمانی که مدعی است صدای ایرانیان آمریکاست همچون جمال عبدی مدیر نایاک که نمیتواند فارسی حرف بزند .

دعوت نامه سوروس ورفقا را مداس هم دریافت کرد ، محقق مهمان در بنیاد آندرو گارنگی

بیشتر بدانید

( اَندرو کارنِگی (به انگلیسیAndrew Carnegie) (۱۸۳۵۱۹۱۹سرمایه‌دار و نیکوکار اسکاتلندی‌تبار آمریکایی بود. او بنیان‌گذار شرکت فولاد کارنگی بود که سپس به شرکت فولاد ایالات متحده یا همان یو.اس. استیل تبدیل شد.

وقف ثروت کارنگی[ویرایش]

کارنگی بیشتر ثروت خود را صرف تأسیس موسسات سودمند همگانی مانند کتاب‌خانه‌ها و مدارس و دانشگاه‌ها (همانند دانشگاه کارنگی ملون) کرد. وی در مدت عمر خود ۳۰۰۰ کتابخانه عمومی (همانند کتابخانه مرکزی سیاتل) تأسیس نمود، این کتابخانه‌ها در شهرهای مختلف آمریکا، کانادا، انگلستان، نیوزیلند، اسکاتلند و در فیجی با صرف بیش از ۶۰ میلیون دلار ساخته شدند و در اختیار عموم مردم قرار گرفتند. او همین‌طور قریب ۳۵۰ میلیون دلار صرف ساخت اماکنی همچون تالار کارنگی و حمایت از برنامه‌های فرهنگی نمود. او تلاشهای زیادی برای گسترش صلح در جهان نمود. تأسیس دادگاه بین‌المللی لاهه در هلند یکی از فعالیتهای او در زمینه صلح جهانی است. با توجه به علاقه وافری که به شهر زادگاه در اسکاتلند داشت مبلغ هنگفتی از ثروتش را صرف ساخت ورزشگاه‌ها وسایر مکانهای فرهنگی وهنری در آنجا کرد. همچنین بسیاری از شعرا، نویسندگان، ادبا و محققان برای انجام کارهای فرهنگی و هنری خود از کمکهای او بهره‌مند می‌شدند. او معتقد بود هر فرد ثروتمندی که با نشان دادن شایستگی‌هایش ثروتش را از جامعه بدست می‌آورد بایستی بخش مازاد بر نیازش را به جامعه برگرداند تا بتوان صاحب جامعه بهتر شد. به گفته او:

مردی که ثروتمند بمیرد، بی آبرو مرده‌است. اندوخته‌های مالی تان را هرگز به بازماندگانتان نسپارید، چون بر روی پای خویش نخواهند توانست ایستاد. به هیئت و بنیاد نیز وامگذارید، چون عاقبت بر خلاف خواسته‌هایتان عمل خواهند کرد. ثروتتان را خود وقف کنید، نه بعنوان بخشش و صدقه، بلکه بعنوان هدیه به موسسات عمومی که در خدمت بشریت می‌کوشند.) بله مداس هم ایمیل ونامه جورج سوروس ورفقا را هم دریافت کردمحقق مهمان در بنیاد کانگی برای صلح بین المللی ،مداس پیشتر مشاور سیاست خارجی برنی سندرز بود ،سیاست مدار چپ گرای آمریکائی .

حضور مداس ویک محقق دیگر در بنیاد کارینگی نتیجه کمک کمک مالی چارلز کوک به این موسسه بوده ،موسسه جامعه باز هم این ایمیل را دریافت کرده است سورس وکوک به همه این موسسه ها وبنیادها کمک مالی میکند.

 

داس،کاستلو و ویلیامز به ایمیل ما وفری بیکن پاسخ نداده است .

بنوشته این وب سایت دیدبان حقوق بشر دیگر موسسه ای است که در این گروه حضور داردسازمانی که برای ایرانیان نام آشناست.پژوهش گر پیشین این موسسه الهه شریف یا الهه هیکس بود وتارا سپهری فر پژوهشگر بخش ایران در دیدبان حقوق بشر است که سه سال پیش در پنل نایاک انقلاب را خواست مردم ایران ندانست تارا سپهری فر در آن پنل چنین گفت :

من به همه توصیه میکنم که خیلی مراقب باشند وقتی میخواهند بفهمندکه ایرانی ها چه احساسی دارند بویژه اگر فقط ایران را از تویتردنبال کنید .

آنها ازفساد سرخورده هستند اما هیچ نشانه ای نمیبینم که بخواهند راه های جدید را امتخان کنند .ایرانی ها در چهل سال گذشته یک  انقلاب رادیده اند یک جنگ ۸ساله ،یک دوره کوتاه اصلاحات وهمینطور سالهای زیاد تحریم را،آنها آزادی واجتماعی میخواهند اما آزادی بنیادین نمیخواهند .

سخنگوی دیدبان حقوق بشر در پاسخ به واکنش فری بکن از پاسخ مستقیم به طرح لابی گری برای برجام خودداری کرد اما این سازمان با سیاست گذاران ودیگران در باره سیاست خارجی ودفاع از حقوق بشر ایران همکاری میکنند .بسیاری از دریافت کنندگان این ایمیل  برغم نقض شدید حقوق بشر در ایران با سرکوب حکومتی اخیر در لزوم از سرگیری مذاکرات احیای برجام مقاله نوشته اند .

از جمله الی گرانمایه مشاور ارشد سیاسی در شورای روابط خارجی اروپا که در وب سایت Resonsable statecraft وابسته به اندیشکده Quncy نوشت آمریکا نباید در برابر مخالفان حکومت در برابر توقف مذاکرات سر خم کند.

اندیشکده نویز گون زی چهار سال پیش در واشنگتن تاسیس شد با حمایت مالی چارلز کوک ومیلیاردر راست گرای آمریکا نایب رئیس این اندیشکده تریتا پارسی است مدیر پیشین نایاک که پیشتر افشای ایمیل های او به محمد ظریف وتلاش در جهت  تدارک جلسات محرمانه برای مقامهای جمهوری اسلامی خبر داد اما چطورمجموعه ای از سیاست مداران تند وتیز راست وچپ گرا بهم رسیدند.در عرصه سیاست در آمریکا به این اتفاق ازدواج نامقدس میگویند.

جورج سوروس شدیدا چپ وچارلز کوک شدیدا راست یک نقطه مشترک دارندوآنها مایل نیستند آمریکا پولش را در خارج از آمریکا خرج کنند.

چپ ها با اشاره به شکست های آمریکا در عراق وافغانستان وراست ها با ایده عملی کاف برس نایاک وسازمانها وبنیادهائی که درگیر طرح مخفیانه لابی گری برای برجام هستند .روی موج این ازدواج سیاسی ایده  خودشان را پیش میبرند .

جلوگیری از وقوع انقلاب در ایران وادامه مذاکرات برجام طرحی که در آن حقوق بشر در ایران صرفا ابزاری است در دست سیاست مدارانی است که بنظر میرسد ،بر خلاف خواست خیزش انقلابی مردم میخواهند با برجام سکه ضرب کنند با انجام معامله ای بنام ایران به کام جمهوری اسلامی .

Iranintl.comvideo/ohf99cf4413

این گزارش توسط مجتبی پور محسن در لندن تهیه شده است.

 





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر