زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۴ بهمن ۲۳, جمعه

مریم رجوی واجلاس «سياست قاطع عليه رژیم ايران- حمايت از مقاومت»با شرکت شماری از نمایندگان پارلمان و شخصیتهای انگلستان

مریم رجوی واجلاس «سياست قاطع عليه رژیم ايران- حمايت از مقاومت»با شرکت شماری از نمایندگان پارلمان و شخصیتهای انگلستان

لینک به منبع 

23 بهمن, 1394
در این جلسه، بیانیه امضا شده توسط ۲۰۰تن از نمایندگان پارلمان انگلستان به مریم رجوی تقدیم شد
روز جمعه۲۳بهمن۹۴ (۱۲فوریه۲۰۱۶)، اجلاسی با عنوان سياست قاطع عليه رژیم ايران- حمايت از مقاومت با شرکت شماری از نمایندگان پارلمان و مقامات و شخصیتهای سیاسی انگلستان، در دفتر شورای ملی مقاومت در شمال پاریس برگزار شد.
آقای دیوید جونز، وزیر ارشد سابق دولت انگلستان و رئیس کمپین پارلمانی بین المللی در دفاع از اشرف و رئیس گروه پارلمانی برای یک ایران آزاد و دموکراتیک؛ بیانیه امضا شده توسط ۲۰۰تن از نمایندگان پارلمان انگلستان را به مریم رجوی تقدیم کرد.
مریم رجوی طی سخنانی در این اجلاس ضمن قدردانی از بیانیه نمایندگان پارلمان انگلستان گفت: برخی‌ در غرب ادعا می‌ کنند که معامله با روحانی باعث میانه‌‌‌روی رژیم می‌شود. در حالی که روحاني تفاوت بنياديني با خامنه اي ندارد و در 37 سال گذشته در همه جنايات اين رژيم دست داشته است، اما حتي اگر تفاوتی هم داشت، در این حکومت، قدرتی ندارد. پس امضای هر قراردادی با روحانی، کمکی است به ولی فقیه. امروز دست کم نیمی از تولید ناخالص داخلی در اختیار ولایت فقیه و سپاه پاسداران است. بنابراین بیشتر معاملاتی که با ایران می‌شود، طرف آن درواقع شرکت‌های وابسته به خامنه ای و سپاه پاسداران هستند. سپاه هم این پول را صرف تروریسم و جنگ در سوریه می‌کند‌، و در نهایت امنیت خود اروپا را هم به‌خطر می‌اندازد.
علاوه بر دیوید جونز،سر آلن میل، معاون گروه سوسياليستها در شوراي اروپا؛ لرد تونی کلارک؛ رئيس سابق حزب کارگر؛ جیم فیتز پاتریک، وزیر سابق محیط زیست؛ مارک ویلیامز؛ توبی پرکینز، وزیر ارشد و وزیر دفاع دولت سایه؛ ماتیو آفورد، معاون وزیر؛ مایک فریر، معاون وزیر؛ مارتین دی، نماینده از حزب ملی اسکاتلند و وکیل کلر آفورد در شمار شرکت‌کنندگان و سخنرانان در این برنامه بودند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر