زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۴ اسفند ۲, یکشنبه

ترورجنایتکارانه مجاهد خلق زهرا رجبی شهید بزرگ دفاع از پناهندگان توسط زژیم جنایت کار خامنه ای وپیام آقای مسعود رجوی

پيام مسئول شوراي ملي مقاومت در بارهٌ ترور خواهر مجاهد زهرا رجبي شهيد بزرگ دفاع از حقوق پناهندگان


و مجاهد خلق علي مرادي
به نقل از ايران زمين شماره 85 ، 7اسفند74
به‌نام خدا
به‌نام ايران و به‌نام آزادي
هموطنان عزيز،
پشتيبانان مقاومت،
مجاهدان و رزم‌آوران ارتش آزادي؛
سه‌شنبه‌شب اول اسفند، خواهر مجاهد زهرا رجبي، از مسئولان دفاتر رئيس جمهور برگزيدهٌ مقاومت، عضو شوراي رهبري مجاهدين و عضو شوراي ملي مقاومت ايران، همراه با برادر مجاهد علي مرادي (يك هوادار قديمي مجاهدين كه از سالها پيش با همسرش در تركيه به‌سر مي‌برد)، توسط عوامل وزارت اطلاعات و تروريستهاي اعزامي رژيم آخوندي در استانبول، به شهادت رسيدند.
خواهر مجاهد زهرا رجبي، چهرهٌ سرشناسي كه بسياري از پناهندگان ايراني در آلمان و اسكانديناوي و انگلستان با او آشنايي دارند، از سه هفته پيش در رأس يك هيأت از مقاومت ايران، براي رسيدگي به وضعيت پناهندگان ايراني در تركيه كه در شرايط بسيار سختي به‌سر‌مي‌برند، به‌اين كشور سفر كرده‌بود.
در روز يكشنبه‌22‌بهمن، شماري از پناهندگان ايراني در آنكارا در برابر سفارت رژيم خميني دست به‌يك تظاهرات اعتراضي خودانگيخته زدند و تصاوير خميني و خامنه‌اي را به‌آتش كشيدند. ديكتاتوري مذهبي و تروريستي حاكم بر ايران، كه توان تحمل چنين تظاهراتي را در خارج از مرزهاي ايران  هم ندارد، بنابر گزارشهاي خبرگزاري فرانسه، «به‌شدت» به «تظاهرات سازمان مجاهدين خلق، جنبش اصلي اپوزيسيون مسلح عليه رژيم ايران، اعتراض كرد» و سفير تركيه در ايران را به وزارت خارجه‌اش احضار و «اعتراض‌نامهٌ شديدالحني» را به وي ابلاغ نمود و «خواستار توضيحات مقامات دولت تركيه» گرديد. رژيم آخوندي بر اين بود «كه اين اولين بار است كه دولت تركيه به‌مجاهدين خلق اجازه مي‌دهد يك گردهمايي» برگزار نمايند. حال آن‌كه نه دولت تركيه چنين اجازه‌يي داده بود و نه اين تظاهرات از قبل سازمان داده‌شده بود.
خواهر مجاهد زهرا رجبي، شهيد بزرگ دفاع ازحقوق پناهندگان، يكي از مسئولان برجستهٌ مقاومت ايران  با دو دهه  سابقه ٌمبارزه و مجاهدت مستمر در برابر ديكتاتوريهاي سلطنتي و مذهبي بود. او مبارزهٌ سياسي خود را از سال‌1356، هنگامي كه دانشجوي دانشكده معماري دانشگاه ملي بود، آغاز كرد و در مراحل مختلف در برابر رژيم ضد بشري خميني، به شايسته‌ترين صورت آزمايش پاكبازي و فداكاري داد.اين شهيد بزرگوار، فرماندهي يكي از تيپهاي رزمي ارتش آزاديبخش ملي در عمليات فروغ جاويدان و سپس فرماندهي پشتيباني و فرماندهي مهندسي رزمي ارتش آزاديبخش را برعهده داشت. او از سال‌70 مسئوليت دفتر مركزي سازمان سياسي مجاهدين در خارج كشور را برعهده گرفت و در سال‌71 نيز در معرض يك توطئه تروريستي رژيم آخوندي در آلمان قرار داشت. وي از سال ‌63 تا 72عضو مركزيت و هيأت اجرايي مجاهدين بود و بعداً به‌عنوان كانديدا و عضو شوراي رهبري سازمان برگزيده شد. راستي كه او از پرتوهاي درخشان و از ثمرات والاي مهرتابان آزادي و مقاومت ايران، مريم رهايي، بود.
شهادت جانگداز او را به رئيس جمهور برگزيدهٌ مقاومت و هماهنگ كننده و مسئولان  دفاتر ايشان، به كليهٌ سازمانها و شخصيتهاي عضو شوراي ملي مقاومت ايران، به شوراي رهبري مجاهدين و همهٌ مجاهدان و رزم‌آوران ارتش آزاديبخش ملي، به فعالان و پشتيبانان مقاومت و به ويژه به خانواده‌هاي داغدار رجبي و مرادي از صميم دل  تسليت مي‌گويم.
بي‌گمان رژيم مفلوك آخوندي كه در غرقاب بحرانهاي دروني و بيروني دست و پا مي‌زند و در برابر پيشرفت و اعتلاي مقاومت، در حضيض درماندگي، چاره‌يي جز دست يازيدن به‌انواع توطئه‌ها عليه مقاومت ايران نمي‌يابد، از اين جنايت نيز، مانند جنايتهاي تروريستي قبلي، هيچ طرفي نخواهد بست.
خون مطهر اين شيرزن والامقام مجاهد، كه سرانجام در راه دفاع از حقوق پناهندگان و پناهجويان ايراني جان باخت، برفراز ستاره‌ها و رود خروشان خون شهيدان مقاومت، جز بر سرفرازي و اعتلا و درخشش بيش از پيش مقاومت ملت ايران، نمي‌افزايد و سردمداران دژخيم حكومت آخوندي با مزدوران و تروريستهاي صادراتي، پاسخ جنايتهاي خود را در آتش فروزان قهر و خشم مرد‌م ايران، كه از سلاحهاي توفندهٌ ارتش آزادي زبانه مي‌كشد، دريافت خواهند كرد.
با توجه به سوابق جنايتهاي  تروريستي رژيم خميني در تركيه، از جمله ربودن و مثله كردن مجاهد شهيد علي اكبر قرباني در سال‌71، ربودن يك مجاهد ديگر (ابوالحسن مجتهدزاده) و بازجويي وشكنجهٌ او در كنسولگري و اقدام به انتقال او به‌ايران با استفاده از اتومبيل رسمي سفارت رژيم در سال‌67، توطئهٌ ترور و به‌رگبار بستن برادران مجاهدمان محمد سيد‌المحدثين و حسين ميرعابديني در سال‌68، و موارد ديگر ترور فعالان مقاومت و مبارزان ايراني در تركيه، جنايتهاي جديد نيز محققاً توسط سفارتخانهٌ رژيم در تركيه طراحي و اجرا گرديده است.
مجموعهٌ اسناد و مدارك و اعترافات تروريستهاي دستگير شده و روشنگريهاي كساني كه از توطئه‌هاي تروريستي رژيم آخوندي جان به‌در برده‌اند، به‌وضوح حاكي از اين است كه وزارت اطلاعات رژيم خميني و پاسداران و تروريستهاي مربوطه سالهاست كه از خاك تركيه به عنوان يك پايگاه و پناهگاه امن تروريستي استفاده مي‌كنند. از اين رو زمان آن فرا رسيده است كه دولت تركيه به پيگرد فوري، محاكمه و مجازات تروريستها و تعطيل لانه‌هاي جاسوسي و ترور آنها، يعني سفارتخانه و كنسولگريهاي ديكتاتوري مذهبي و تروريستي حاكم بر ايران، مبادرت كند و به آزادي عمل ديپلومات‌ـ تروريستهاي رژيم آخوندي در خاك خود عليه پناهندگان و پناهجويان ايراني خاتمه دهد. در همين رابطه تلگرامهايي براي رئيس جمهور،  نخست وزير، وزيران خارجه، كشور و دادگستري تركيه و رئيس پارلمان اين كشور فرستادم.
در همين راستا، از سوي مقاومت ايران، مداخله و رسيدگي بلادرنگ دبير كل ملل متحد، شوراي امنيت، كميسيون حقوق‌بشر، كميسارياي عالي ملل متحد در امور پناهندگان، نمايندهٌ ويژه كميسيون حقوق بشر ملل متحد براي ايران و همهٌ مجامع طرفدار حقوق بشر و حقوق پناهندگي را خواستارم.
اما پاسخ قطعي ونهايي به آخوندهاي جنايت پيشه و جلادان و دژخيمان و تروريستهاي مزدور وزارت اطلاعات اين رژيم، در داخل خاك ايران و بر عهدهٌ ارتش آزاديبخش ملي و مقاومت رهاييبخش ميهني است كه ديگر بار براي آن، به خون شهيد بزرگ دفاع از  حقوق پناهندگان، زهرا رجبي، و به خون مجاهد شهيد علي مرادي، سوگند مي‌خوريم .
رود خروشان خون شهيدان
در پرتو مهرتابان آزادي و مقاومت ايران
ضامن پيروزي محتوم خلق ماست
مسعود رجوي
مسئول شوراي ملي مقاومت
2اسفند‌1374

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر