زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۴ بهمن ۲۷, سه‌شنبه

روحانی؛ ذخیرهٴ بحران برای بعد از جنگ انتخابات

روحانی؛ ذخیرهٴ بحران برای بعد از جنگ انتخابات:
روحانی امروز در مجمع عمومی بانک مرکزی رژیم سخنرانی کرد که البته قسمت زیادی از صحبتهای او طبق معمول به تعریف از خودش و دولتش اختصاص داشت؛ اما آنچه دنبال آن هستیم این است که، حرف اصلی روحانی، در سخنرانی امروز چه بود و درباره کارنامه اقتصادی دولتش چه گفت و چگونه از آن دفاع کرد؟ 


طبیعی بود که روحانی این فرصت را برای تبلیغات انتخاباتی خود و باندش از دست ندهد؛ لذا قسمت عمده حرفهایش را به شرح فواید خود و دولتش و ضرر و زیانهای باند مقابل اختصاص داد. مثلاً این‌که توانسته مذاکرات هسته‌یی را به سرانجام برساند و یا این‌که گویا توانسته به تحریمها پایان بدهد و با تورم مقابله بکند و غیره… 

وی متقابلاً باند مقابل را که از قبل تحریمها منافع کلان به جیب می‌زنند، متهم کرد که به بهانه دور زدن تحریمها، پول ملت را غارت کردند، نفت گرفتند و گفتند می‌بریم می‌فروشیم پولش را می‌آوریم، ولی آن را فروختند و پولش را بالا کشیدند. و ادامه داد که در ایرانیّت اینها که از رفع تحریمها خوشحال نیستند، باید شک کرد.

اما نکته مهم این است که روحانی بعد از همه این حرفها و بعد از این حملات گفت گله‌ها خیلی زیاد است و خیلی چیزهای دیگرهم هست، اما حالا وقتش نیست، الآن همه برویم پای صندوق! به این ترتیب روحانی آشکارا تهدید کرد که فعلاً به‌خاطر انتخابات چیزی نمی‌گویم؛ یعنی انتخابات که تمام شد، حسابتان را می‌رسیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر