زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۴ بهمن ۲۷, سه‌شنبه

خامنه ای رفسنجانی - طرح رفسنجانی برای ادامه جنگ هژمونی

خامنه ای رفسنجانی - طرح رفسنجانی برای ادامه جنگ هژمونی 

روز جمعه 23بهمن نوار تبلیغاتی رفسنجانی از شبکه استانی تلویزیون رژیم پخش شد. بنا‌ به اعلام دفتر رفسنجانی، قسمتهایی از صحبت او سانسور شده بود، اما متن کامل صحبتهای رفسنجانی توسط سایتها و رسانه‌های وابسته به باند خودش منتشر شد. حرفهای رفسنجانی تکرار همان حرفهای مقطع سال88 و بعد از آن بود که باند خامنه‌ای آن را باعث فتنه و فتنه‌انگیز می‌دانند و می‌گویند که رفسنجانی باید از آنها عذرخواهی و توبه کند. رفسنجانی در صحبتهای روز جمعه، تمام انتخاباتهای ولی‌فقیه را زیر سؤال برد و گفت:
«اشکالاتی در انتخاباتها از لحاظ تبلیغات، تأیید صلاحیتها، ردّ صلاحیتها، شمارش صندوقها و امثال اینها دیده می‌شود».

رفسنجانی با شمردن اشکال مختلف تقلب که خامنه‌ای در انتخاباتها و به‌عنوان یک روش جاری همیشگی با توسل به آنها باند رقیب را حذف کرده یا می‌خواهد بکند، مشروعیت انتخاباتهای رژیم را زیر علامت سؤال قرار داد. مشخص است که این حرف، برای خامنه‌ای خیلی گران است.

رفسنجانی همچنین با بیان این‌که «در سالهای اخیر دو بعد اسلامیت و جمهوریت تضعیف شده است»، و با تصریح این‌که منظور از اسلامیت، ولایت‌فقیه است، طعنه دیگری به ولی‌فقیه زد و در انتها نیز به خامنه‌ای هشدار داد که دست از اهانت و تخریب و دعوا بردار! 

این حرفهای رفسنجانی بعد از اظهاراتش در فرودگاه مهرآباد، در اعتراض به حذف حسن خمینی، شدیدترین حملات او به خامنه‌ای است و گویای این است که رفسنجانی نه تنها قصد کوتاه آمدن ندارد، بلکه می‌خواهد خطش برای مقابله با ولی‌فقیه را برای به‌دست گرفتن هژمونی ادامه بدهد.

به دنبال این اظهارات، مهره‌ها و رسانه‌های باند خامنه‌ای حملات گسترده و هماهنگی را علیه رفسنجانی شروع کردند. آخوند مصباح یزدی عضو مجلس خبرگان گفت: «گروهی که دنیا برایشان اصالت دارد، بر حسب تغییر موقعیتها، مواضعشان نیز ممکن است فرق کند؛ یک روز طرفدار انقلاب‌ هستند و روز دیگری رو در روی انقلاب؛ یک روز طرفدار رهبری فردی هستند و روز دیگر از لزوم رهبری شورایی دم می‌زنند؛ این عده در عمل هم به فکر فریب‌دادن یکدیگر هستند» (سایت حکومتی عصر خبر- 24بهمن 94).
ادامه مطلب را اینجا بخوانید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر