زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۴ اسفند ۴, سه‌شنبه

یار استوار اشرفیان، هنرمند ارزنده آندرانیک مروری بر پیام فاور صدودی بعد از یک سال

فلور صدودی: ادای احترام به یار استوار اشرفیان، هنرمند ارزنده آندرانیک



فلور صدودی

فلور صدودی

سايت سازمان مجاهدين خلق ايران
دیشب تصویری از آقای آندرانیک در فیس‌بوک دیدم و پیامی که خطاب به رزمندگان لیبرتی داده بودند را خواندم. آندرانیک نوشته بود: ”خدا شاهد است از اول ورودم به بیمارستان، با تمام احساسم به فکر اشرفیهای لیبرتی بودم و به همسرم آیدا گفتم که این‌جا این همه امکانات هست در حالی‌که خواهران و برادران بیمارم در لیبرتی در شرایط محاصره قرار دارند و نمی‌دانم چطور باید معالجه شوند؟“
از آقای آندرانیک عزیزمان جز این انتظار نمی‌رفت که گرچه در بستر بیماری هستند اما دلشان بیاد یاران ما و به‌خصوص بیماران شهر لیبرتی است که اگر ‌چه در شرایط بسیار سختی هستند اما با روحیه‌ای شاد و سرفراز ایستاده‌اند.

همینجا دلم می‌خواهد خطاب به ایشان بگویم: آقای آندرانیک عزیز، ضمن آرزوی سلامتی برای شما هنرمند گرانقدر چقدر خوشحالم که هنرمند ارزنده‌ای چون شما این همه سال را با احترام در کنار مقاومت ایران و دلاوران سرفراز آن در شهر اشرف و لیبرتی بودید و هستید. دیشب با خود می‌گفتم اگر شما در این مقاومت نبودید حتماً چند آهنگ زیبا با تنظیم زیباتر و با صدای چند هنرمند از شما در خاطره‌ها ثبت می‌شد، اما امروز که همراه این مقاومت با شکوه هستید نام شما و تصویر شما برای همیشه به‌عنوان یک هنرمند متعهد به مردم ایران آن هم در چنین دورانی از سیاهی و پلیدی رژیم ضدبشر و ضدهنر آخوندی از جایگاه والایی در قلب عاشقان آزادی ایران برخوردار است.
در این روزها که همزمان با سالگرد ربودن انقلاب مردم ایران دگر بار تصاویر و فیلمها و صحبتهای خمینی را مشاهده می‌کنم و سالیان گذشته را مرور می‌کنم میبینم که این رژیم چه بلایی را بر سر مردم آورده است و مماشاتگران غرب چگونه به‌خاطر منافع خود مهر سکوت بر لب زده و از چنین رژیمی پشتیبانی می‌کنند.
از طرف مقابل می‌بینم این مقاومت با چه بردباری و قدرتی در چندین جبهه داخلی و خارجی برای رهایی مردم از چنگال این رژیم پلید جنگیده است. می‌بینم در سالیان گذشته مستمر شاهد وقایعی از یک طرف غمگنانه و از طرف دیگر سرفرازانه بوده‌ایم.
اما دوران این رژیم دیگر به‌سر آمده و تفسیرهای جدیدی را درباره این رژیم ددمنش می‌شنویم. آری بالاخره ناگزیر به اعتراف به این حقیقت شده‌اند که در رژیم آخوندی رفرمی پدیدار نمی‌شود و کلید نیرنگ آخوند روحانی هم دری را نمی‌گشاید.
این روزها بسیاری از مفسران اذعان می‌کنند که دیگر امیدی به این رژیم نیست و آخوندها باید بروند. بنابراین امیدوارم غرب مماشاتگر هم پس از پنجاه سال اشتباه که قیمتش را مردم و مقاومت مردم ایران پرداخته‌اند از اشتباهاتش دست بردارد و برای جبران خطاهایش مسئولیت بپذیرد. در مقابل آنچه قابل تحسین است راه و رسم مقاومت ایران است که ثابت کرده تنها این مقاومت بود که از بدو روی کار آمدن خمینی در مقابلش ایستاد و هم‌چنان این مقاومت است که به بهای جان عزیزانش درخت با شکوه مقاومت را آبیاری کرده و می‌کند.
آقای آندرانیک عزیز می‌دانم که رژیم آخوندها با چه ترفندهایی از حملات جنایتکارانه به اشرف و لیبرتی تا تو‌طئه‌های وزارت اطلاعاتش در خارج از کشور تلاش کرده و می‌کند که به این مقاومت ضربه بزند. اما دیشب که نوشته شما را خواندم غرق خوشحالی شدم و با خود گفتم باید از رهبران این مقاومت متشکر بود که با ایمان به آزادی مردم ایران، برای گردهم آوردن شریف‌ترین نیروهای آزادیخواه و میهن‌پرست برای مقابله با این رژیم ددمنش، از چه بزرگواری و دید وسیع میهنی برخوردار هستند در حالی‌که همه می‌دانیم بیشترین زحمات و جانفشانیها از طرف خود دلاوران آزادی و همانا مجاهدین خلق است.
باور کنید که عماد جان هم با اعتقاد صددرصد به این مردم دوستی و تعهد سیاسی به آزادی ایرانیان در داخل بود که پیوسته به همراهی با این مقاومت افتخار می‌کرد و من هم این افتخار را دارم که در کنار این مقاومت انجام وظیفه می‌کنم و امروز پس از وقایع سی و شش ساله غرق سرورم که راه درست مبارزه را در پیش گرفتیم و در کنار مقاومت سازمانیافته‌ای هستیم که امیدی بسیار ارزشمند برای مردم ایران است و کارنامه درخشانش باعث شده که هزاران هزار آزادیخواه از سراسر جهان به حمایتش برخیزند.
با هزاران درود به رهبران این مقاومت که باعث سرفرازی این مقاومت بوده‌اند و باهزاران درود به دلاوران شهر لیبرتی که ایستاده‌اند و جانانه ایستاده‌اند.
و هزاران درود بر همه یاران مقاومت در سراسر جهان که همیشه و همه جا حضوری پررنگ دارند.
به امید پیروزی.
فلور رام
17فوریه 2015.
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر