زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۴۰۲ مهر ۱۵, شنبه

پیام نرگس محمدی از زندان : در ایران می مانم و تا آزادی زنان علیه این حکومت ستمکار مذهبی مبارزه می کنم

پیام نرگس محمدی از زندان : در ایران می مانم و تا آزادی زنان علیه این حکومت ستمکار مذهبی مبارزه می کنم


نرگس محمدی 

نرگس محمدی : هرگز مبارزه برای استقرار دموکراسی، آزادی و برابری را متوقف نخواهم کرد. در ایران خواهم ماند و به مبارزۀ مدنی‌ام در دفاع از مظلومان و علیه نهادهای سرکوب ادامه خواهم داد، حتا اگر ناچار باشم باقی زندگی خود را در زندان سپری کنم. 

بیشتر بدانید 

استقبال از اعطای جايزه صلح به زندانی سياسی خانم محمدی و فراخوان به اقدام برای آزادی او


در پی اعطای جایژه نوبل صلح به نرگس محمدی، روزنامۀ لیبراسیون پیام کوتاه او را از زندان اوین منتشر کرد و در توضیح این پیام نوشت :

دو روز پیش خواهر نرگس محمدی برای ملاقات با او به زندان اوین رفت و در این ملاقات نرگس محمدی پیام زیر را در صورت دریافت جایزۀ نوبل صلح به خواهر خود دیکته کرد :

"هرگز مبارزه برای استقرار دموکراسی، آزادی و برابری را متوقف نخواهم کرد. شکی نیست که جایزۀ نوبل صلح بر مقاومت، عزم، امید و شوق من به ادامۀ این راه خواهد افزود و شتاب بیشتری به گام هایم خواهد داد. در ایران خواهم ماند و به مبارزۀ مدنی‌ام در دفاع از مظلومان و علیه نهادهای سرکوب ادامه خواهم داد، حتا اگر ناچار باشم باقی زندگی خود را در زندان سپری کنم.

در کنار همۀ مادران دلیر ایرانی به نبرد خود تا آزادی زنان علیه تبعیض‌های بی وقفه، استبداد و سرکوب‌های جنسیتی این حکومت مذهبی ستمکار ادامه خواهم داد."

در پی اعطای جایزۀ نوبل صلح به نرگس محمدی، سازمان ملل خواستار آزادی او از زندان شد. کمیساریای علی حقوق بشر سازمان ملل در نامه‌ای به خبرگزاری فرانسه نوشت : "مورد نرگس محمدی گویای خطرات بزرگی است که زنان ایران در دفاع از حقوق تمام ایرانیان متحمل می‌شوند. ما خواستار آزادی نرگس محمدی و همۀ مدافعان حقوق بشر از زندان‌های جمهوری اسلامی هستیم." ار اف ای فرانسه 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر