زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۴۰۲ مهر ۲۲, شنبه

نفوذی ولابی های تو در توی ملاها در آمریکا که تا حالا لو رفته شماره ۳

 نفوذی ولابی های تو در توی ملاها در آمریکا که تا حالا لو رفته 

راگفلر
دیدبان حقوق بشر یا هیومن رایت واچ 


نایاک تریتا فارسی وجمال عبدی 

جی استریت لابی رژیم 
جرمی بنامی رئيس جی استریت لابی رژیم

در دو شماره قبل گفتیم که نفوذی ها ولابی های رژیم جنایتکار ولایت فقیه که جا نماز وتسبیح آب میکشد و وا اسلاما سر میدهد ودر این رابطه گلو پاره کرده وعمامه زمین میزند ... ...اما همین شیخ که به خلوت میرود آن کار دیگر میکند 

واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند

چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند 

مشکلی دارم ز دانشمند مجلس باز پُرس

توبه‌فرمایان چرا خود توبه کمتر می‌کنند؟

گوئیا باور نمی‌دارند روز داوری

کاین همه قلب و دغل در کار داور می‌کنند.

کمی بعد دیدیم که این نفوذی ولابی ها تو در تو بوده وحلقه های مختلفی دارند که ما تا بحال به سه حلقه آن پرداختیم 

حلقه اول در آمریکا که به جک آبراموف وباب نی فاسد ترین افراد وکلاهبرداران ودلانی بودند که دستگیر وبه زندان هم رفتند وبا حلقه های فاسد ایرانی به حلقه دوم رسیدیم 

حلقه اول لابی گری برای رژیم ملاها

حلقه دوم حلقه اول بود بعلاوه هوشنگ امیر احمدی وکمی بعد از طریق امیر احمدی تریتا پارسی وارد شد که تریتا پارسی امیر احمدی را کنار زد وخودش رئی نایاک نفوذی ولابی رژیم شد که به تهران هم وصل بود

حلقه دوم پایه گذاران لابی ونفوذی رژیم در آمریکا 

حلقه سوم اما در تهران مستقر بود وخانواده نمازی بود که با رفسنجانی وخامنه ای گره خورده بود که آتیه بهار وهولدینگ های وابسته به آن که به غولهای نفتی ولابی های سیاسی ومطبوعاتی بزرگ آمریکا متصل می شود. 

محمد باقر نمازی شاه مهره لابی ونفوذی رژیم 

در این شماره میخواهیم به به غولهای نفتی وتجاری وخیره های بزرگ تاثیر گذار جهانی وحتی تاثیر گذاردر سازمان ملل وبزرگترین سرمایه گذارانی بپردازیم که که بخاطر منافع مالی وتجاری خود خواهان رابطه با رژیم از طریق سیاست مماشات ولابی گری ونفوذی سازی میباشند .

بهترین وگویا ترین سند سایت ایندپندنت فارسی است که در مقاله ای به تاریخ  مطلب زیر را نوشته است که همه چیز را در چند سطر به روشنی کرده اما تلاش دارد کاملا ابعاد مرموز بودن این حلقه ورابطه وسیاست آنها را هم بر ملا نماید .

جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ برابر با ۳ فِورِیه ۲۰۲۳ ۱۴:۰۰نوشت 

ائتلافی از فعالان با حمایت مالی جورج سوروس، چارلز کوک، و صندوق برادران راکفلر کارزاری مخفی برای احیای برجام به راه انداخته‌اند. بر اساس نامه‌های داخلی که به دست واشنگتن فری بیکن رسیده است، آن‌ها در تلاش‌اند مسئله احیای برجام را به اعتراض‌ها و حقوق بشر ایرانیان مرتبط کنند.

فعالان گروه‌هایی مانند جی استریت، نایاک، بنیادهای جامعه باز (بنیاد سوروس)، دیده‌بان حقوق بشر، و صندوق برادران راکفلر گرد هم آمده‌اند تا با قانون‌گذاران لابی کنند و تحت پوشش لوایح حقوق بشری، گفت‌و‌گوهای برجام را احیا کنند. این اطلاعات بر اساس ایمیلی به دست آمده که یکی از لابی‌گران گروه جی استریت برای سایر فعالان فرستاده و به دست فری بیکن نیز رسیده است.

در نامه دیلن ویلیامز، از گروه جی استریت، آمده است: «پیشنهاد می‌کنم که گروه هفته آینده جلسه‌ای مجازی تشکیل دهد تا همفکری کنیم و امیدوارم در مورد اصول قانونی حمایت از مردم ایران به توافق برسیم تا بتوانیم به قانون‌گذاران متمایل به دیپلماسی ارائه کنیم.»

او در ادامه افزوده است: «با توجه به ضرورت احتیاط، حساسیت موضوع، و تهدیدهای خشونت‌آمیز علیه تعدادی از اعضای گروه، لطفا این طرح را محرمانه نگه دارید.»

یک منبع آگاه به فری بیکن گفت این گروه‌های کنشگر «در نظر دارند یک برنامه دوجانبه را دنبال کنند، تا از طریق قانون راهی پیدا کنند که دموکرات‌های حامی توافق، تحت پوشش حمایت از زنان ایرانی و حقوق بشر ایرانیان وارد عمل شوند، بدون اینکه مسئله احیای برجام با چالش مواجه شود، و در عین حال ائتلافی از اعضای مجلس نمایندگان و سنا تشکیل شود و نامه‌ای سرگشاده به رئیس‌جمهوری بنویسند تا از او بخواهند در مورد پرونده هسته‌ای، در دیپلماسی را باز نگه دارد».  

در این ۴ پاراگراف  گزارش ایندپندنت چند چیزمهم را بر ملا کرد:

۱-یک ائتلافی قوی درست کردندواسامی آن را هم فاش کرد:

جی استریت، نایاک، بنیادهای جامعه باز (بنیاد سوروس)، دیده‌بان حقوق بشر، و صندوق برادران راکفلر

۲-تیز گفته باید با قانون‌گذاران لابی کنند و تحت پوشش لوایح حقوق بشری، گفت‌و‌گوهای برجام را احیا کنند

۳-تمام تلاش اینست که طرح را مخفی ومحرمانه نگر دارند 


 





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر