۱۴۰۳ خرداد ۱۶, چهارشنبه

دو تن از رهبران باندهای جنایتکار در سوئد به خدمت رژیم ایران درآمده‌اند

 دو تن از رهبران باندهای جنایتکار در سوئد به خدمت رژیم ایران درآمده‌اند


درسوئد دوتن از سرکرده های باند های جنایتکار به استخدام رژیم خامنه ای در آمدند

پلیس سوئد با استناد به داده‌ها و گزارش‌های موساد گفته است که از این پس دو تن از رهبران باندهای جنایتکار در سوئد به خدمت رژیم اسلامی ایران درآمده‌اند و برای آن مرتکب خشونت و قتل می‌شوند.

در روزهای گذشته سرویس‌های اطلاعاتی سوئد فاش کردند که جمهوری اسلامی ایران از باندهای جنایتکار به ویژه کودکان برای انجام عملیات خشونت‌آمیز علیه منافع اسرائیل و مخالفان حکومت ایران در سوئد استفاده می‌کند. "لاکروآ" روزنامۀ مسیحیان فرانسه در شمارۀ امروز خود، چهارشنبه پنجم ژوئن، با اشاره به این مطلب نوشته است که به همین دلیل تنش‌های سیاسی میان سوئد و جمهوری اسلامی ایران بالا گرفته‌اند.

هفتۀ گذشته سرویس های اطلاعاتی سوئد اعلام کردند که علاوه بر سوئد، جمهوری اسلامی ایران در دیگر کشورهای اروپایی برای خاموش کردن صداهای منتقد یا آنچه رژیم ایران تهدیدی علیه خود می‌داند دست به خشونت زده است. رئیس سرویس های اطلاعاتی سوئد در سی‌ام ماه مه گذشته با استناد به برخی تیراندازی‌ها در اطراف سفارت اسرائیل در استکهلم گفته بود که جنگ غزه جهانی شده و سوئد نیز از این پس به صحنۀ این جنگ بدل شده است.

به گفتۀ سرویس های اطلاعاتی سوئد، جمهوری اسلامی ایران طی سال‌های گذشته عملیاتی علیه امنیت سوئد و این کشور و همینطور علیه منافع اسرائیل و برخی چهره‌های اپوزیسیون جمهوری اسلامی در سوئد انجام داده است.

به گفتۀ سرویس‌های اطلاعاتی سوئد این کشور توانسته طی سال‌های گذشته برخی تلاش‌های سرویس های اطلاعاتی ایران را برای ارتکاب قتل در خاک سوئد از طریق نیروهای نیابتی و باندهای تبهکار خنثی کند.  

لاکروآ به نقل از سرویس‌های اطلاعاتی سوئد نوشته است که جمهوری اسلامی با به کارگیری باندهای جنایتکار این دست خشونت‌ها را مرتکب می‌شود و سوئد نیز طعمۀ خشونت‌های همین باندها شده که سالانه ده‌ها کشته به بار می‌آورند. پلیس سوئد با استناد به داده‌های موساد گفته است که از این پس دو تن از رهبران باندهای جنایتکار در سوئد به خدمت رژیم اسلامی ایران درآمده‌اند و برای آن مرتکب خشونت و قتل می‌شوند.

"لاکروآ" افزوده است که مقامات جمهوری اسلامی ایران با رد این ادعا از رسانه‌های سوئد خواسته‌اند که به "اظهارات و گزارش‌های اسرائیل اعتماد نکنند"، زیرا همگی آنها "کذب و اتهامات بی اساس هستند." به همین دلیل جمهوری اسلامی ایران در دوم ژوئن گذشته به نشانۀ اعتراض کاردار سفارت سوئد در تهران را احضار کرد.

جمهوری اسلامی ایران از سال ٢٠٢٢ یک دیپلمات سوئدی، به نام یوهان فلودروس، را به اتهام جاسوسی برای اسرائیل دستگیر کرده است. در پی قرآن‌سوزی‌های مکرر در سوئد توسط یک پناهجوی عراقی وابسته به حشدالشعبی در تابستان گذشته جمهوری اسلامی ایران همچنین از پذیرش سفیر سوئد خودداری کرد و بازگشت سفیر سوئد به تهران را به اتخاذ تدابیر مشخص برای جلوگیری از سوزندان قرآن مشروط نمود. ار اف ای


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر