زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۴ فروردین ۲, یکشنبه

گراميداشت خاطرة ابراهيم ذاكري، سردار سرفراز ارتش آزادي



گراميداشت خاطرة ابراهيم ذاكري، سردار سرفراز ارتش آزادي
در دومين سال فقدان اين سردار

روز دوشنبه اول فروردين، در دومين سالگرد فقدان مجاهد خلق، ابراهيم ذاكري مسئول كميسيون امنيت و ضدتروريسم شوراي ملي مقاومت ايران، مراسمي با حضور خانواده‌هاي شهيدان، شماري از مسئولان كميسيونها و اعضاي شوراي ملي مقاومت،   هواداران مقاومت  و هموطنان آزاده بر سر مزار او در پرلاشز پاريس برگزار شد.
مراسم در ساعت سه و نيم بعد ازظهر، پس از اعلام برنامه و سخنان
كوتاه خانم فاطمه رضايي با تلاوت آياتي از قرآن مجيد، آغاز شد. 

فاطمه رضايي: بزرگداشت كاك صالح، بزرگداشت كلمه ايمان و مقاومت مي‌باشد
خانم فاطمه رضايي ضمن گراميداشت ياد مجاهد قهرمان ابراهيم ذاكري گفت: ... در دومين سالروز درگذشت پردريغ برادر بسيار ارزشمندمان ابراهيم ذاكري، كاك صالح مسئول فقيد كميسيون امنيت و ضد‌تروريسم شوراي ملي مقاومت و سردار قهرمان ارتش  آزادي بر سر مزار او گرد آمده‌ايم تا يادش را گرامي بداريم.  بزرگداشت كاك صالح،   بزرگداشت كلمه ايمان و مقاومت مي‌باشد. اين دو كلمه در وجود او و در سالها مبارزه و مجاهدت او گره خورده بود و بسيار مي‌درخشيد.  هر كس با كاك صالح برخوردي داشته حتماً اين درخشش را ديده است. در آخرين ماهها  و روزها و لحظات زندگيش هم  كاك صالح در مقابل بيماري جنگيد  و درس استقامت و مقاومت به همة ما داد. ايمان و مقاومتي كه از ايمانش به مسعود و مريم مي‌جوشيد و اين پيامي بود كه كاك صالح  به همه مي‌گفت

مهدي ابريشمچي: مجاهدي نستوه،  معلمي بزرگ و سرداري دلير
آن‌گاه، آقاي مهدي ابريشمچي مسئول كميسيون صلح شوراي ملي مقاومت،   به سخنراني پرداخت.  وي در سخنان خود مجاهد خلق ابراهيم ذاكري را مجاهد و فرماندهي نستوه و انساني والامقام توصيف كرد كه تمام زندگي خود را فداي تحقق بهار آزادي و فرارسيدن نوروز مردم ايران نمود.  وي گفت:
امروز به بزرگداشت مردي و مجاهد نستوهي نشسته‌ايم كه نه‌تنها تمام زندگي مبارزاتيش آموزش مجاهدت و ارزشهاي والاي مجاهدين بود، امروز پس از درگذشتش نيز ياد او براي همه مجاهدين يادآور ارزشهايي مانند سخت‌كوشي و اميدواري و سازش‌ناپذيري و به‌خصوص وفاداري و عمل به دانسته يعني اوج تقواي انقلابيست.
او براي مسعود و مريم برادري وفادار و سرداري دلير و توانمندبود.
شنيده‌ام كه پس از درگذشت كاك صالح هرگاه كه مسعود او را ياد مي‌كند بلافاصله با آهي كه شنيدن آن دل را به‌درد مي‌آورد مي‌گويد آن‌چه را كه علي پس از شهادت ابوذر غفاري مي‌گفت :
كَانَ لِي فِيمَا مَضَى أَخٌ فِي اللَّهِ وَ كَانَ يُعْظِمُهُ فِي عَيْنِي صِغَرُ الدُّنْيَا فِي عَيْنِهِ. . . .  
در گذشته برادري داشتم ولي چه برادري  از آن برادرهايي كه فقط به‌دليل ارزشهاي والاي انساني  و مجاهدي و خدائي دل درگرو مهرش داشتم.
ومگر نه اين‌كه ياد كاك صالح امروز براي  ما ياد‌آور نداي هيهات مناالذله است. تصوير قامتش برايمان پرچم سرخ هيهات منالذله را تداعي مي‌كند. 
سردار سرفرازي كه پس از مرگش هرگاه كار سختي پيش روست ياد او زنده مي‌شود، چرا كه مرد ستيز با سختيها در بحراني‌ترين شرايط بود. 
مجموعه همين صفات بود كه كاك صالح ما را قادر كرده بود كه در تمامي پهنه‌هاي مسؤليتش راهگشا و موفق باشد و براي ارتش آزاديبخش و سازمان و شورا دركارهاي سخت راهگشايي كند و مشكلات را از پيش پاي مقاومت بردارد.
ازجمله مسئوليت حفظ امنيت مقاومت از دسترسي و دستبرد رژيم و وزارت اطلاعات و نيز مبارزه با تروريسم آخوندي را به‌عهده بگيرد و به بهترين وجه از پس آن برآيد.
و البته قابل فهم است كه  چرا مورد كين‌توزي و دشمني و لجن پراكني شديد نوكران پست وزارت اطلاعات قرار مي‌گرفت كه گاهي پس از وفاتش نيز اين فرومايگان پست نمي‌توانند مانع از خشم حيوانيشان عليه كاك صالح شوند. همانها كه در حضيض مرگ رژيم  آخوندي سلاح زنگ‌زده در دست آخوندهاي پليد هستند و به‌همين علت هر روز اين وسيله را به‌شكلي عليه مقاومت مورد مصرف قرار مي‌دهند. يك‌روز ننگين‌نامه‌هاي لجن پراكني را با پول وزارت اطلاعات پخش مي‌كنند. روز ديگر براي پيشبرد اهداف وزارت اطلاعات براي بازپرسي شدن به سرويسهاي خارجي متوسل مي‌شوند، يك روز هم با اهداف تروريستي با پوشهاي مختلف به شناسايي خيابانهاي اطراف محل اقامت رئيس جمهور برگزيدة مقاومت مي‌آيند.
 مهدي ابريشم‌چي در توصيف ايمان و پايداري خلل‌ناپذير مجاهد خلق ابراهيم ذاكري گفت اگر شهر اشرف ايستاد و جهاني را به پايداري در مقابل رژيم ديكتاتوري آخوندي فراخواند،   به اين خاطر بود كه ايمان و اعتقاد و اراده شيرزنان و كوهمردان ارتش آزادي،   از همان جنس ايمان و انديشه و اراده مجاهد خلق ابراهيم ذاكري بود. 

يزدان حاج حمزه: انساني معتقد  و آرمانگرايي بسيار جدي
سپس آقاي يزدان حاج حمزه از اعضاي شوراي ملي مقاومت طي سخناني خاطره مجاهد خلق ابراهيم ذاكري را گرامي داشت و گفت: در شروع مرحله‌يي بسيار جدي و حساس از تاريخ مبارزات ملتمان، به‌خصوص تاريخ يكربع قرن مبارزه‌يي كه خودمان داشتيم با اين رژيم، در اين‌جا حضور پيدا كرديم. حضور امروز ما، با حضور سال پيش ما به‌كلي متفاوت است. شرايط بسيار جدي است و ما بر سر مزار همرزمي بسيار جدي در كار مبارزاتيشان حاضر هستيم  و اين معناي خاص خودش را دارد، مهدي گفت وقتي كاك صالح به چيزي معرفت و آشنايي پيدا مي‌كرد از بن استخوان براي آن مسأله مايه مي‌گذاشت و من نيز با آشنايي كه با كاك صالح داشتم مي‌گويم كه او انسان معتقد و آرمان‌گرايي بسيار جدي بود...
 در ادامة برنامه، سرود قسم به‌طورجمعي اجرا گرديد. آن‌گاه دسته گلهايي از سوي رئيس جمهور برگزيده مقاومت، شوراي ملي مقاومت، ارتش آزاديبخش ملي، سازمان مجاهدين خلق ايران، خانواده ذاكري و مادران شهيدان، به مزار سردار ارتش آزادي ابراهيم ذاكري اهدا شد و درپايان، شركت كنندگان با شاخه‌هاي گل  مزار او را گلباران كردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر