زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۴ فروردین ۱, شنبه

سال نو مبارك وبهار را با پيام جوهر بهار پيام نوروزي خانم رجوي آغاز ميكنيم

پيام نوروزي مريم رجوي

29 اسفند, 1393
اطلاعيه دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
مريم رجوي: مردم ايران سال گذشته با 5700 حركت اعتراضي بر نفي تماميت رژيم ملايان تأكيد كردند
به دست مردم و مقاومت ايران، كهنگي و تاريكي نظام ولايت فقيه از ايران زدوده مي شود
 مريم رجوي، فرارسيدن بهار و آغاز سال نو ايراني را به عموم مردم ايران تبريك گفت و براي آنان سالي سرشار از موفقيت عليه فاشيسم ديني حاكم آرزو نمود. وي خاطرنشان ساخت:بي ترديد دير نخواهد بود كه كهنگي و تاريكي نظام ولايت فقيه از ايران زدوده خواهد شد و بهار آزادي و حاكميت مردم و برابري و عدالت در ايران خواهد رسيد.

رجوي گفت: آخوندها 37سال است كه با شكنجه و كشتار نوروز حقيقي مردم ايران را به گروگان گرفته‌اند، با اين حال در برابر شور و عطش ملت ايران به آزادي شكست خورده‌اند. پس خوشا مردم ايران كه تسليم نشدند و همواره نشان دادند كه خواستار سرنگوني اين رژيم هستند. تنها در سال گذشته با 5700 اعتصاب و تحصن و تظاهرات از جمله تظاهرات معلمان و پرستاران، كارگران كارخانجات و صنايع مختلف، اعتراضات مردم اصفهان عليه اسيدپاشي به زنان، اعتراضات مردم اهواز عليه خشكاندن رودخانه كارون و آلودگي فاجعه بار هوا در شهرهاي مختلف كشور، باز هم بر نفي تماميت رژيم تأكيد كردند. در چهارشنبه سوري جوانان تهران و اصفهان عكس‌هاي خميني و خامنه‌اي را به آتش كشيدند و در زندان گوهردشت، زندانيان سياسي شعار مرگ بر ديكتاتور دادند.
 چند روز قبل از آن در خرمشهر، يك جوان به جان آمده به نام يونس در اعتراض به سركوب و ستمي كه زندگيش را به مصيبت كشانده خود را به آتش كشيد اما جوانان اهوازي هنگام تماشاي مسابقه فوتبال فرياد مي‌كشيدند ما همه يونس هستيم.
مريم رجوي با تقدير از مقاومت سترگ زندانيان سياسي، گفت در سال گذشته هزاران هزار زنداني، 226بار دست به اعتصاب غذا زدند. زندانيان مجاهد، زندانيان اهل سنت، زندانيان كرد، دراويش گنابادي، زندانيان مسيحي و ساير زندانيان دلير همه با هر عقيده‌يي يك پارچه و متحد در برابر رژيم ولايت فقيه دست به اعتراض زدند.
وي گفت در سالي كه گذشت برنامه اتمي كه قرار بود وسيله بقاي نظام باشد طناب دارش شد، شقه بزرگ در رأس حكومت  و فروپاشي اقتصادي هر چه عميق تر شد و گسترش فاجعه بار رشوه‌خواري و تبهكاري سراپاي رژيم را فراگرفت. در يك كلام رژيم ولايت فقيه از هر طرف كه برود و هر سياستي را كه در پيش بگيرد، از كمين ملت و مقاومت ايران در امان نخواهد بود.
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
29اسفند 1393 (20مارس 2014)
سايت مريم رجوي
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر