زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۴ فروردین ۵, چهارشنبه

چرا خامنه اي در مراسم ختم خواهرش شركت نكرد ولي به مراسم ختم مادر روحاني رفت؟

علي خامنه اي امروز (5 فروردين 94) در يك اقدام كم سابقه در مراسم ختم مادر حسن روحاني در مدرسه عالي مطهري شركت كرد. اين در حالي است كه كمتر سابقه داشته كه خامنه اي در مراسم ترحيم كسي از مقامات رژيم شركت كتد. حتي در مراسم ترحيم خواهرش كه در 3 فروردين 93 از سوي خامنه اي در حسينه خميني برگزار شد شركت نكرد و فقط فرزندان خامنه اي رفتند.!
خامنه اي در مجلس ترحيم مادر حسن روحاني در تركيب خاصي قرار گرفت. يك طرف آن ظريف و تيم مذاكرات هسته اي و  طرف ديگر روحاني! در حاليكه خيلي از مقامات وابسته بخودش همراهش در اين مراسم بودند.

خامنه اي در سخنراني اول سالش در مشهد تهديد و چالش جديد نظامش را تهديد قيام مردم بيان كرد و گفت: « ميخواهند اين امنيت رو بهدست مردم از بين ببرند, مردم رو وادار كنند به برهم زدن امنيت و حركات اعتراضي در كشور شروع كنند, دارن تحريك ميكنن, دارن كار ميكنن دارن برنامهريزي ميكنن, كاريست كه با جديت و با شدت بهدنبال آن هستن خوب آن يك شرايط مهم است  اين يك چالش بزرگ است در وقتي كه يك چنين چالشي در كشور وجود دارد همه نيروها بايد در كنار هم قرار بگيرن با هم كار كنن مسأله اقتصاد رو جدي بگيرن من چند نكته رو در باب اقتصاد عرض ميكنم.» در يك همچون وضعيتي خامنه اي در همين سخنراني از دولت حمايت كرد و سال همدلي اعلام نمود.
خامنه اي در خرداد 92 هم در ترس از قيام تن به حسن روحاني به رياست جمهوري داد. الان كه شرايط داخلي و خارجي موجوديت نظامش را تهديد ميكند، ناچار شده كه دست به اين مانورها بزند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر