زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۴ فروردین ۷, جمعه

جنگ بي پايان در راس نظام ولي فقيه زدن امام جمعه صديقي به دولت روحاني به نماينگي خامنه اي

خطیب موقت نمازجمعه تهران گفت: دولتی موفق است که از متن مردم باشد و از مستضعفین فاصله نگیرد و از پابرهنگان بی‌خبر نماند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس،كاظم ضديقي كرداننده نمايش جمعه رژيم:
دولتی موفق است که از متن مردم باشد و از مستضعفین فاصله نگیرد و از پابرهنگان بی‌خبر نماند.
آیت‌الله صدیقی ادامه داد: دولت وقتی روی کار آمد نباید از مردم جدا شود، به خصوص از مستضعفان فاصله نگیرد، از گرانی‌ها و مشقت‌هایی که قشر ضعیف جامعه مبتلا هستند، غافل نشود و نسبت به آنها حساسیت بیشتری از خودش نشان دهد، دولت باید دردشناس باشد و در حد امکان مشکلات را رفع کند و در جایی که نمی‌تواند، وعده‌های خلاف ندهد. دولت باید با مردم همدردی کند و از خود ملت کمک بخواهد.
وی با بیان اینکه این رمز موفقیت یک دولت است که در دل مردم جای داشته باشد، گفت: رمز موفقیت مردم این است که دولتی صادق، امین و کارآمد و واقع‌بین و متدین داشته باشند، اگر دولت و قوه قضائیه و مجلس قداست خودش را از دست بدهد، ناکارآمدی کامل خواهد داشت به همین دلیل در برهه‌ای که تسامح و تساهل بود، عفت مخدوش شد و بدحجابی آمد و روی نماز و روزه و حیا تأکید نشد و به مقدسات مردم حساسیت نشان داده نشد و شاهد بودید که نتیجه بسیار بدی به دنبال داشت، این مردم را دین و اعتقاداتشان نگه داشته است.
خطیب موقت نمازجمعه تهران بر همین اساس یادآور شد: دولت ما زمانی می‌تواند دولتی مردمی باشد که به دیانت مردم بیش از همه چیز توجه کند چرا که ما اسلام حداقلی نمی‌خواهیم؛ کسی که با خدا مرتبط شود نمی‌تواند به عائله و خلق خدا بی‌تفاوت باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر