زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۴ اردیبهشت ۲۳, چهارشنبه

سروناز چيت ساز: مرگ تكاندهنده فريناز خسرواني افشاگر ماهيت پليد و زن ستيز نظام ولايت فقيه


 ماهيت پليد و زن ستيز نظام ولايت فقيه


تظاهرات زنان سنندج و اصفهان در اعتراض به مرگ فريناز خسرواني
 جمعي از زنان سنندج در اعتراض به كشته شدن فريناز خسرواني و به منظور حمايت از خيزش دليرانه مردم مهاباد دست به تظاهرات زدند. در اين تظاهرات كه روز يكشنبه 20ارديبهشت برگزار شد، تظاهركنندگان شعار مي دادند: «مهاباد تنها نيست، سنندج پشتيبان آنست».
در روز شنبه 19ارديبهشت نيز صدها تن از مدافعان حقوق زنان در اصفهان در اعتراض به مرگ فريناز خسرواني در خیابان موسوم به اشرفی اصفهانی این شهر دست به تجمع زدند. تجمع کنندگان که در بین آنها دو تن از قربانیان چندماه گذشته اسید پاشی اصفهان نیز حضور داشتند بر محاکمه عاملان و آمران این قبیل جنایات به‌ویژه اسید پاشان تأکید کردند.
فريناز خسرواني يك دختر 26ساله، ليسانس كامپيوتر، از كاركنان هتل تارا در مهاباد، در روز 14ارديبهشت به خاطر مقابله با تعرض يك مأمور اطلاعات آخوندي خود را از طبقه چهارم هتل به پايين پرت كرد و در دم جان سپرد.
خانم سروناز چيت ساز، مسئول كميسيون زنان شوراي ملي مقاومت ايران، طي پيامي عموم مردم ايران به ويژه زنان آزاده را به گسترش اعتراضات و همبستگي با مردم كردستان خصوصاً زنان و جوانان دلير مهاباد فراخواند و از آنان خواست كه با پيوستن به اين جنبش اعتراضي عليه سركوب، جنايت و رذالتهاي اين رژيم ضدبشري به پا خيزند.
مسئول كميسيون زنان شوراي ملي مقاومت ايران گفت مرگ تكاندهنده فريناز خسرواني افشاگر ماهيت پليد و زن ستيز نظام ولايت فقيه در تماميت آن است، رژيمي كه هر روز زنان و دختران جوان و بيدفاع را به بهانه آخوند ساخته بدحجابي در كوچه و خيابانهاي شهرهاي سراسر ايران سركوب مي كند و هر روز با به راه انداختن گشتهاي عفاف و حجاب، با اسيدپاشيدن و چاقو زدن به دختران دانشجو، عرصه را بر زنان آزاده ايراني تنگتر مي كند. و از سوي ديگر سران و كارگزاران آن با دست باز از هيچ رذالت و دنائتي در حق زنان ايراني فروگذار نمي كنند.
وي افزود: مرگ جانگداز فريناز، اين دختر جوان كرد، يا اعدام ريحانه جباري، كه هر دو در سنين جواني، جان خود را به خاطر مقابله با مقاصد پليد عوامل اطلاعاتي رژيم از دست دادند، و خودكشي ديگر زناني كه اين روزها در اعتراض به ستم و سركوب آخوندي صورت مي گيرد، نشانگر آن است كه زنان آزاده ايراني به رغم ابعاد بيسابقه تبعيض، سركوب و جنايت قصد كرده اند به هر نحو ممكن در مقابل رذالتها و سركوبگريهاي اين رژيم ضدبشري و زن ستيز سر خم نكنند.
خانم چيت ساز گفت زنان ايران سالهاست در صفوف اول رويارويي با رژيم ضدبشري آخوندي هستند و بي ترديد همين زنان نظام ولايت فقيه را براي هميشه از صحنه تاريخ ايران حذف خواهند كرد.

كميسيون زنان شوراي ملي مقاومت ايران
23 ارديبهشت 1394 (13 مه 2015)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر