زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۴ اردیبهشت ۱۷, پنجشنبه

فراخوان مريم رجوي به جوانان و دانشجويان و دانش آموزان به همبستگي با معلمان به پاخاسته

ديكتاتوري تبهكار ديني منشا همه مشكلات است و با سرنگوني آن فاجعه بزرگي كه مردم با آن مواجهند خاتمه مي يابد

مريم رجوي، به معلمان شريف و آزاده ايران كه به‌رغم تهديدات و تدابير سركوبگرانه بار ديگر در سراسر كشور در اعتراض به تبعيض و فساد و سركوب بپاخاستند، درود فرستاد و پايداري آنها را براي احقاق حقوقشان ستود. وي عموم مردم به ويژه جوانان، دانش آموزان و دانشجويان را به گسترش اعتراضات و همبستگي با معلمان فراخواند.
روز گذشته خامنه اي اعتراضات معلمان را بطور تلويحي «توطئه‌هاي دشمنان و افراد کينه‌توز نسبت به نظام اسلامي» توصيف كرد كه «به بهانه معيشت معلمان شعارهاي فتنه‌گرانه و خطي و سياسي مطرح و براي نظام دردسر درست کنند». همزمان ماموران سركوبگر با توسل به انواع تهديدها و بگير و ببندها و با اخطارهاي حضوري و تلفني به شمار زيادي از معلمان در تهران و شهرهاي مختلف آنها را از شركت در تظاهرات 17 ارديبهشت برحذر داشتند.
جنبش اعتراضي معلمان كه وارد دومين سال خود شده است، امروز با شعارهايي مانند معلم زنداني را آزاد كنيد، معلم بيدار است از تبعيض بيزار است، خط فقر سه ميليون، حقوق ما يك ميليون، ما خواهان استخدام مربيان و معلمان پيماني و حق التدريسي هستيم، معلم فرياد ميزنه، رسانه سانسور ميكنه، سراسر كشور را فراگرفت.
خانم رجوي با تاكيد براينكه ديكتاتوري فاسد و تبهكار ديني و اتلاف سرمايه هاي مردم ايران در سركوب وصدور تروريسم و بنيادگرايي منشا همه مشكلات است گفت تنها با سرنگوني اين رژيم ضد بشري و استقرار دموكراسي و حاكميت مردم به فقر و تورم وفساد و بيكاري و فاجعه بيسابقه اي كه ملت ايران با آن مواجه است، خاتمه مي يابد.

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران

17 ارديبهشت 1394(7 مي 2015)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر