زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۴ اردیبهشت ۲۴, پنجشنبه

ساكنان كمپ ليبرتي با برگزاري يك آكسيون اعتراضي ادامه محاصره كمپ را محكوم كردند

منبع اصلي: تلويزيون التغيير 13 مه 2015
ساكنان كمپ ليبرتي با برگزاري يك آكسيون اعتراضي ادامه محاصره كمپ را محكوم كردند. ساكنان كمپ, سازمان ملل و دولت آمريكا را مسئول و مقصر وضعيت زندگيشان بهشمار ميآورند. همزمان آنها خواستار پايان دادن به محاصره كمپ و اجازه دادن به ساكنان براي وارد كردن مواد ضروري زندگي, بر اساس توافق امضا شده با دولت عراق شدند. 
يكي از ساكنان ليبرتي امروز ما در اينجا جمع شدهايم تا نسبت به اقدامات نيروهاي امنيتي عراقي در حقمان از جمله آوردن ما به زندان, اعتراض كنيم. ما از كميسارياي عالي پناهندگان خواهان اعلام كمپ ليبرتي بهعنوان يك كمپ پناهندگي هستيم و همچنين از آنها خواستار صادر كردن كارت پناهندگي براي ساكنان ليبرتي هستيم. 
يكي ديگر از ساكنان ليبرتي : ما روزها را مثل زندانيان سپري ميكنيم. نميتوانيم از كمپ خارج شويم و كسي هم نميتواند وارد كمپ شود. حتي اجناسي را كه در خارج از طريق واسطهها خريداري ميكنيم از وارد كردن آن به كمپ ممانعت ميشود. ما نميتوانيم كامپيوتر بخريم و آن را وارد كمپ بكنيم. حشرهكش, ما در كنار رودخانه زندگي ميكنيم. آنها از ورود حشرهكش ممانعت بهعمل ميآورند. مانع موبايل ميشوند. سيمان را براي مسيرهاي پيادهرو ميخواهيم ولي مانع وارد كردن آن ميشوند. ما در اين كمپ چطور زندگي كنيم؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر