زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۴ خرداد ۸, جمعه

پیروزی شما نه فقط برای مردم ایران بلکه برای کل جهان حیاتی است


سالی بریشا نخست‌وزیر پیشین آلبانی: پیروزی شما نه فقط برای مردم ایران بلکه برای کل جهان حیاتی است

سالی بریشا نخست‌وزیر پیشین آلبانی در شروع سخنان خود در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران گفت: قبل از هر چیز اجازه بدهید درود بفرستم به خانم رجوی رئیس‌جمهور، درود بفرستم به همه شما اعضای مقاومت دموکراتیک ایران، قویترین و دیرینه‌ترین اپوزیسیون که همواره برای آزادی و کرامت ملت خودش نبرد کرده است.
نخست‌وزیر پیشین آلبانی افزود: من به این‌جا آمده‌ام تا حمایت عمیق خودم را برای نبرد شما ابراز کنم. برای تلاشهای فوق‌العاده شما، برای نبرد شما برای کرامت مردم خودتان. من به خوبی از آنچه که در مقاومت و در جنبش شما وجود دارد با خبرم. می‌دانم که چه سختی‌هایی را پشت سر گذاشتید. می‌دانم که همواره شما در پی آزادی بودید و سرانجام آزادی آینده ایران با شما خواهد بود.
من اصلاً تردید نکردم که در کنار شما و در کنار حقوق‌بشر بایستم و از آن دفاع کنم. در حالی که ما در این گردهمایی در فرانسه این کشور بزرگ با هم دیدار می‌کنیم سخنان خودم را به زبان فرانسه پایان می‌دهم و برایتان آرزوی پیروزی بسیار اساسی می‌کنم که نه فقط برای شما و کشور شما حیاتی است بلکه پیروزی بزرگی برای منطقه و کل جهان است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر