زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۴ اردیبهشت ۲۷, یکشنبه

عمق مسئله رویاروئی خط مقاومت با خط مماشات بر سربزير كشيدن رژيم ملاها وبنيادگرايي.

 عمق مسئله رویاروئی خط مقاومت با خط مماشات  بر سر رژيم ملاها وبنيادگرايي. 




مقاومت ایران -همچنانکه نوشتم- رژیم آخوندی را قلب بنیادگرائی و کانون اصلی تروریسم در جهان و پدر خوانده داعش میداند و آنرا عامل اصلی بی ثباتی و تشنج در منطقه ارزیابی کرده که تنها با سرنگونی آن امکان مهار داعش و سایر بنیادگرائی فراهم میشود، در این رابطه خانم رجوی اظهار داشت: ''تأکید می کنم که رژیم آخوندی بخشی از راه حل بنیادگرائی نیست بلکه قلب مشکل است راه حل نهائی این مشکل تغییر رژیم ایران توسط مردم و مقاومت است این رژیم بغایت شکننده و ضربه پذیر است، همانطور که در جریان قیام ۱۳۸۸ همه دیدند اکثریت عظیم مردم ایران خواهان تغییر رژیم هستند قدرت نمائی رژیم پوشالی و نتیجه سیاست ضعیف غرب است.
خط مماشات اما با جداسازی فرمالیستی و صوری مقوله شیعه و سنی و با پراکندن این توهم که گویا داعش سنی ربطی به آخوندهای شیعه ندارد مدعیست که ''این اشتباه بزرگی است که دولت شیعه در ایران را به دولت اسلامی -سنی- مرتبط کنیم''. اینجا قلب رویاروئی خط مقاومت ایران با خط مماشات است. تفکری که داعش را از ''سرچشمه اصلی سیاسی ایدئولوژیک بنیادگرائی'' یعنی رژیم آخوندی جدا کرده و میخواهد از داعش شیعه علیه داعش سنی استفاده کند. این نظر مماشاتگران نشسته در کاخ سفید و وزارت خارجه می باشد که داعش را دشمن مشترک غرب و ایران آخوندی دانسته و خواستار مشارکت رژیم ملاها در مبارزه علیه داعش می باشند. اینان با امتیاز دادن به ملایان و چشم بستن بر جنایات آخوندها و شبه نظامیان وابسته به سپاه تروریستی قدس سعی در استفاده نمودن از آنها برای مهار کردن داعش دارند. اینها با علم کردن دشمنی شبه نظامیان شیعه و سنی با یکدیگر و جداسازی تصنعی آنها چشم خود را بر بسیاری از حقایق سرسخت می بندند. از جمله:
رژیم آخوندی قلب بنیادگرائی است و همه آنها را تغذیه ایدئولوژیک سیاسی و لجستیکی می کند و همزمان به ''حماس'' سنی و ''حزب الله'' به اصطلاح شیعه سلاح میدهد، سران القاعده را سالها در تهران مورد پذیرائی قرار داده و بیشترین امکان مالی و تسلیحاتی را به آنها داده و با در اختیار گذاشتن بمبهای کنار جاده ای آنها را در خدمت اهداف تروریستی خود بکار گرفته است.

منتخب نوشته اي از ايران افشاگر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر