زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۴ خرداد ۸, جمعه

مریم رجوی امید تغییر در ایران - بیل ریچاردسون وزیر سابق انرژی آمریکا:


بیل ریچاردسون وزیر سابق انرژی آمریکا: مریم رجوی امید تغییر در ایران

بیل ریچاردسون وزیر پیشین انرژی آمریکا، کاندیدای ریاست‌جمهوری در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در ویلپنت گفت: من دو سؤال از شما دارم. اولین پاسخش آری و دومی پاسخ نه دارد. سؤال اول: آیا هیچ تغییری از زمان روحانی ایجاد شده؟ پاسخ جمعیت: نه. سؤال دوم: آیا امیدی برای تغییر هست؟ پاسخ جمعیت: آری
افتخار بزرگی برای من هست که با رهبران سیاسی آمریکا از هر دو حزب در این گردهمایی شرکت بکنم ولی شما ستاره این گردهمایی هستید. شما گفتید تغییری ایجاد نشده است. بیشتر از قبل افراد اعدام شده‌اند. بیشتر از قبل مردم تحت حکومت روحانی سرکوب شده‌اند. او گفت زندانیان سیاسی را آزاد می‌کند اما این‌کار اتفاق نیافتاد. آیا رفتارشان تغییر کرده است؟ خیر! مردم سوریه با نسل‌کشی مواجه هستند. آنها در خاورمیانه با حقوق‌بشر می‌جنگند. هیچ تغییری ایجاد نشده است. اما سؤال دیگری کردیم که آیا برای ایران دموکراسی و آزادی و تغییر قابل تصور است؟ جواب شما آری با مریم رجوی با مردم آزادیخواه ایران و آنان که او را در این گردهمایی نمایندگی می‌کنند می‌باشد. من چند سالی است که همراه شما هستم و در این گردهماییها آمده‌ام و هرگز چنین گردهمایی بزرگی را ندیدم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر