زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۳ اسفند ۸, جمعه

انعكاسات رسانه ها از افشاگري اتمي مقاومت لويزان 3 كه مخفي كاري وفريب جامعه جهاني توسط ملا هارا نشان ميدهدشماره 2

انعكاسات رسانه ها از افشاگري اتمي مقاومت
تلويزيون فاكس‌نيوز آمريكا هم‌زمان با برگزاري كنفرانس واشينگتن گزارش داد: اين يك سايت به‌شدت مخفي است كه در كنفرانس مطبوعاتي اپوزيسيون ايران در واشينگتن افشا شد. 
شوراي ملي مقاومت ايران مي‌گويد، به‌رغم ادعاي رژيم ايران مبني بر اين‌كه در پي تسليحات هسته‌يي نيست، اين رژيم به غني‌سازي اورانيوم در يك مجتمع اعلام‌نشدة زيرزميني ادامه مي‌دهد. سايتي كه سال‌ها از بازرسان آژانس بين‌المللي انرژي اتمي مخفي نگه داشته شده است. 
مقاومت (ايران) اين افشاگري را علني كرد و گفت كه نام اين سايت «لويزان 3» است... 
شوراي ملي مقاومت دربارة فعاليتهاي مخفي رژيم ايران، تأكيد كرد: «اطلاعات (فاش‌شدة) امروز به‌روشني اثبات مي‌كند، كه (رژيم) به‌مدت بيش از يك دهه به دروغ‌گويي و فريب جامعة بين‌المللي ادامه داده است... اگر آمريكا در جلوگيري از دستيابي رژيم ايران به سلاح هسته‌يي جدي است، بايد ادامة مذاكرات را به بازرسي فوري آژانس از سايت لويزان 3 مشروط كند». 


تلویزیون الحره: اپوزیسیون ایران از یک سایت مخفی غنی‌سازی اورانیوم پرده برداشت 
در حالی‌که 5هفته به رسیدن به توافق درباره برنامه اتمی رژیم ایران باقی مانده است وزیر خارجه آمریکا جان کری به رژیم تهران هشدار داد ساعت در حال تیک‌تاک است و این رژیم باید به همه جهان ثابت کند که دنبال کسب سلاح اتمی نیست. 
در بحبوبه این داستان اپوزیسیون ایران در واشینگتن موضوع یک سایت غنی‌سازی اورانیوم را که سری و غیرقانونی است مطرح کرد و وجود این سایت را نقض مذاکرات جاری با دولتهای بزرگ توسط رژیم ایران دانست. 
علیرضا جعفرزاده گفت: آنچه ما گفتیم این بود که رژیم ایران از سال 2004تلاش دارد یک سایت اتمی سری در شمال شرق تهران و در یک منطقه نظامی به‌اسم لویزان 3 بنا کند. 

واشینگتن فری بیکن: رژیم ایران یک برنامه موازی فوق سری را به پیش می‌برد 
واشینگتن فری بیکن: 
یک گروه مخالف ایرانی که به افشای جنبه‌های کلیدی فعالیتهای سری اتمی رژیم ایران معروف است، اعلام کرد اکنون شواهدی در دست دارد که یک برنامه فعال و سری و موازی توسط رژیم تهران به پیش برده می‌شود. 
بر اساس نسخه‌ای تکثیر شده از یافته‌ها شورای ملی مقاومت ایران (NCRI) در یک گزارش که روز سه‌شنبه منتشر شد شواهد متقنی به‌دست آورده است که بر اساس آن یک سایت فوق سری زیرزمینی با سانتریفوژهای پیشرفته برای غنی‌سازی اورانیوم توسط رژیم ایران برای تحقیقات و پیشرفت مورد استفاده قرار می‌گیرد. 
شورای ملی مقاومت یک گروه اپوزیسیون ایرانی است به‌خاطر افشاگریهای بزرگ خود درباره کار مخفی اتمی در تهران شناخته می‌شود.. 
در جدیدترین گزارش، وقتی که مذاکرات اتمی بین رژیم ایران و غرب با شکاف عمیقی مواجه شد، شورای ملی مقاومت شواهدی از یک سایت سری اتمی در تهران ارائه می‌کند که در این سایت رژیم تهران در حال اجرای تحقیقات پیشرفته اتمی در زمینه غنی‌سازی اورانیوم می‌باشد که بخش کلیدی یک بمب اتمی می‌باشد…. 

واشینگتن پست: اپوزیسیون ایران فاش کرد: رژیم ایران مشغول تحقیقات سری روی تسلیحات هسته‌یی است 
واشینگتن پست 25فوریه : 
گروه تبعیدی ایرانی روز سه‌شنبه رژیم ایران را متهم کرد، حتی در حالی‌که مشغول مذاکره برای ایجاد محدودیتهای بالقوه روی توان تولید تسلیحات اتمی است، به پیشبرد تحقیقات سری با هدف تولید تسلیحات اتمی ادامه می‌دهد. 
شورای ملی مقاومت ایران گفت، آزمایشگاههای زیر زمینی در حومه تهران از سال 2008 به این سو برای غنی‌سازی اورانیوم مورد استفاده قرار گرفته است... 
گروه اپوزیسیون ایرانی گفت رژیم ایران قبلاً نیز درباره برنامه هسته‌یی خود دروغ گفته است و هیچ توافقی نباید تا زمانیکه تهران بازرسی از تأسیسات لویزان 3 را بپذیرد به امضا برسد. 
علیرضا جعفرزاده گفت: کاملاً بی‌معنی است در حالی‌که چنین مسائل جدی تعیین‌تکلیف نشده باقی مانده است، به مذاکرات و تعیین تعداد سانتریفوژهایی که باقی خواهد ماند ادامه داده شود... . شورای ملی مقاومت ایران گفت منابع این افشاگری جدید مربوط به داخل ایران است، از جمله برخی افرادی که در درون دولت هستند... جعفرزاده گفت گردآوری اطلاعات درباره این تأسیسات یک دهه تمام به طول انجامید. بیشتر این اطلاعات از سوی سازمان مجاهدین خلق تأمین شده است. 
رابرت آینهورن عضو ارشد ابتکار کنترل تسلیحاتی و منع تکثیر در مؤسسه بروکینگز خواستار تحقیق آژانس بین‌المللی در مورد افشاگری مجاهدین شد. 


العربیه: مخالفان رژیم ایران سایت مخفی غنی‌سازی اورانیوم را فاش کردند 
تلویزیون العربیه: مخالفان رژیم ایران سایت مخفی غنی‌سازی اورانیوم این رژیم را فاش کردند. آنان اعلام کردند تهران اقدام به انجام تحقیقات برای غنی‌سازی اورانیوم در سایت لویزان3 در شمال شرق تهران کرده است. 

نیویورک تایمز: اپوزیسیون سرشناس ایرانی یک سایت مخفی اتمی را فاش کرد 
همزمان با شهادت کری در جلسه استماع سنا، یک گروه سرشناس اپوزیسیون ایران اعلام کرد رژیم ایران در حال پیشبرد تحقیقات سری هسته‌یی و غنی‌سازی اورانیوم با به‌کارگیری دستگاههای پیچیده و تأسیسات زیر زمینی در حومه شمال شرقی ایران است. شورای ملی مقاومت بر اساس منابع خود در داخل ایران، از جمله افرادی که تونلهای ضدتشعشعات را مشاهده کرده‌اند، از این فعالیتها مطلع شده است. 
شورای ملی مقاومت در گذشته سایتهای مخفیانه هسته‌یی رژیم ایران را افشا کرده است، که مهمترین آن زمانی بود که در سال 2002، تأسیسات مخفی نطنز را فاش ساخت. 
شورای ملی مقاومت سایتی را که لویزان 3 نامگذاری شده کرد. به گفته اعضای این شورا این سایت شامل چهار تونل زیر زمینی در زیر ساختمانی که مورد استفاده وزارت اطلاعات ایران است، می‌باشد. به گفته آنها، این تأسیسات با پنهانکاری زیادی بین سالهای 2004 تا 2008 توسط شرکتهای وابسته به برنامه هسته‌یی رژیم ایران ساخته شد. 

اپوزیسیون ایران سایت اتمی ”مخفی ”رژیم تهران را افشا می‌کند 
خبرگزاری فرانسه 24فوریه2015ساعت 2328 
یک گروه اپوزیسیون تبعیدی ایرانی روز سه‌شنبه اعلام کرد رژیم تهران دارای سایت ”مخفی ” غنی‌سازی اورانیوم نزدیک تهران می‌باشد. امری که نقض مذاکرات جاری با قدرتهای جهانی بر سر یک توافق اتمی است. 
علیرضا جعفرزاده گفت ”باوجود دعاوی رژیم ایران که تمامی فعالیتهای غنی‌سازی آن شفاف است… در حقیقت در کار پژوهش و توسعه به وسیله سانتریفوژهای پیشرفته در یک سایت اتمی مخفی به‌نام لویزان 3، شرکت داشته است ”. 
وی گفت این سایت در یک پایگاه نظامی در حومه شمال شرقی تهران مخفی شده است. 
وی به خبرنگاران یک سری تصاویر ماهواره‌یی را ارائه داد و گفت ”اطلاعاتی را که ازمنابع عالی رتبه در درون رژیم ایران که در پروژه‌های تسلیحات اتمی شرکت داشته‌اند به دست آمده این موضوع را تأیید می‌کند. 
لویزان 3 ظاهراً در فاصله سالهای 2004 تا 2008 ساخته شده و دارای آزمایشگاههایی است که باتونل به هم مرتبط می‌باشند. 
جعفرزاده گفت ”از سال 2008 رژیم ایران به‌طور مخفیانه در کار پژوهش و غنی‌سازی اورانیوم با دستگاههای سانتریفوژ پیشرفته در این سایت، بوده است. 
وی افزود، این گروه اطلاعات خود را به دولت آمریکا داده است. 
جعفرزاده گفت، وجود این سایت ”نقض آشکار ”پیمان منع تکثیر اتمی، به‌علاوه قطعنامه‌های سازمان ملل و توافق موقت سال 2013 می‌باشد که با قدرتهای جهانی 1+5 بسته است 
تحت توافقنامه موقت رژیم ایر ا ن موافقت کرده بود که اجازه ”هیچ محل جدیدی را برای غنی‌سازی ”ندهد و تمامی اطلاعات مربوط به تأسیسات اتمی را در اختیار آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، قرار دهد. 
جعفرزاده افزود: ادامه مذاکرات مطلقاً بی‌معنی است. 
سونا صمصامی گفت ”با وجود دعاوی شفافیت رژیم ایران، این فعالیتهای اتمی و اطلاعات امروز، روشن می‌سازد که این رژیم به یک دهه دروغ گویی، ادامه می‌دهد ”. 

اپوزیسیون ایران شواهد مربوط به تأسیسات سری هسته‌یی در ایران را ارائه داد 

واشینگتن تایمز – 24فوریه 2015 
یک گروه اپوزیسیون سرشناس ایرانی، اعلام کرد دولت ایران سالهاست به بازرسان هسته‌یی سازمان ملل دروغ می‌گوید. دانشمندان این رژیم از سال 2008 به این سو، یک عملیات مخفیانه غنی‌سازی اورانیوم را در تأسیساتی در عمق زمین در حومه شمال شرقی تهران به پیش برده‌اند. 
بنا‌ به گفته شورای ملی مقاومت ایران ، این اقدامات هرگز برای مقامات بین‌المللی فاش نشده است، این تأسیسات که ”لویزان 3“ نام دارد، برای تحقیقات و توسعه مخفیانه برنامه هسته‌ای، و همچنین غنی‌سازی با دستگاههای پیشرفته سانتریفوژ IR-2m و IR-4 به‌کار گرفته شده است. 
شورای ملی مقاومت ایران منابع عمیقی در داخل جامعه هسته‌یی ایران دارد، و اعضای آن در گذشته امتیاز افشاگریهای تعیین‌کننده درباره فعالیتهای هسته‌یی تهران را از آن خود کرده‌اند. 
برجسته‌تر از همه، طی سالهای اوایل دهه 2000، گزارشهای مشابهی از سوی شورای ملی مقاومت، وجود تأسیسات غنی‌سازی اورانیوم نطنز ایران و تأسیسات آب سنگین پلوتونیوم اراک را فاش ساخت - دو پروژه‌یی که طی سالیان بعد از آن، در مرکز بازرسیهای بین‌المللی و بی‌اعتمادی نسبت به رژیم تهران قرار گرفتند. 
این گروه گفت آخرین افشاگریهای آن، حاصل ”ده سال گردآوری جزئی، پر خطر و پیچیده“ اطلاعات توسط اعضای مجاهدین خلق بوده است. 
شورای ملی مقاومت روز سه‌شنبه گفت که نیروهای مجاهدین خلق MEK دارای ”منابعی در سطوح بالا در داخل رژیم ایران و همچنین در میان افرادی که در پروژه تسلیحاتی شرکت دارند می‌باشند“.

از سايت آفتاب كاران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر