زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۳ اسفند ۳, یکشنبه

رژيم ملايان براي تسلط بر منطقه طرح از هم پاشيدن كشورهاي عربي را دنبال ميكند





به گزارش روزنامه العرب چاپ لندن عبدالستار الراوي سفير سابق عراق در ايران در گفتگو با اين روزنامه گفت: خط استراتژيك صدور انقلاب، خامنه اي ولي فقيه ايران رويکردهاي متعددي را دنبال ميكند. از جمله از هم پاشيدن جبهه عربي از طريق سياست هاي مهار و نفوذ و دامن زدن به اختلافات ميان کشورهاي عربي است.
الراوي افزود: حوادث و رخ داده در سال هاي 2001 تا 2011 رژيم ملايان در بحرين، ماهيت دخالت هاي ايران و مقاصد توسعه طلبانه شخص خامنه اي را نشان ميدهد كه تضعيف نظامي سياسي بحرين براي به چنگ درآوردن حاكميت آنجا را دنبال ميكرده است.
آقاي عبدالستار الراوي ميگويد: رژيم ولايت فقيه در ايران معتقد است امنيت ملي اش منوط به تضعيف کشورهاي عربي است و تنها گزينه اي که پيش رو دارد اين است که قدرتي حامي خود در اين کشورها روي كار  بياورد تا در صورت هرگونه تهديد بتواند از متحدانش در کشورهاي عربي کمک بگيرد.
آقاي الراوي در ادامه اين مصاحبه ميگويد در طول سي و شش سالي که از عمر تجربه ولايت فقيه در ايران مي گذرد، آشکار شد که «ولايت فقيه» برخلاف ادعاهاي رسانه هاي ايران يا مريدان آن همانند «گياه کرچک» است که رشد مي کند و بعد پژمرده مي شود. سپس برگ هايش يکي پس از ديگري مي ريزند.
سفير سابق عراق در ايران به نقل از يکي از دوستان ايراني اش گفت «اگر پنجاه درصد بودجه صدور انقلاب به مسائل مردم ايران اختصاص مي يافت، هم اکنون يک فقير در ايران وجود نداشت.ايران اسرار

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر