زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۳ اسفند ۳, یکشنبه

پيام آندرانيك هنرمند مردمي، عضو شوراي ملي مقاومت ايران به اشرفيها


اشرفيان عزيزم
نورچشمان مردم ايران
از محبت هاي شما در اين دوران بيماري بي نهايت سپاسگزارم. منهم يك اشرفي هستم و پر افتخارترين و زيباترين روزهاي زندگي ام، روزهائي است كه با  شما بودم و براي شما سرودم و آهنگ ساختم.
من در درياي محبت هاي شما، درد بيماري را بهترتحمل مي كنم و از همه همرزمان شورائي و خواهران و برادران مجاهدم كه در اين دوران لحظه به لحظه با من هستند ممنونم.
خدا شاهد است از اول ورودم به بيمارستان، با تمام احساسم به فكر اشرفي هاي ليبرتي بودم و به  همسرم آيدا گفتم كه اينجا اين همه امكانات هست در حاليكه  خواهران و برادران بيمارم در ليبرتي در شرايط محاصره  قرار دارند و نميدانم چطور بايد معالجه شوند؟ به فكر مسعود بودم و شرايط سختي كه درآن بسر ميبرد. ميدانم دشمن با تمام امكاناتش دنبال ضربه زدن به او و اشرفيهاست چرا كه به درستي آنها را دشمن اصلي و سازش ناپذير خود ميداند و به همين دليل هم از هيچ جنايت و ترور و دروغ پراكني  توسط مإموران و مزدورانش در داخل و خارج كشور عليه مقاومت و بخصوص رهبري آن فروگذار نميكند، و البته علتش نآن آن استقبال روز افزون مردم ايران از اين مقاومت است.
جواناني كه بطور مستمر از ايران با من تماس ميگيرند، همه ميگويند تنها اميد آزادي مردم ايران شما هستيد.
من بالاترين افتخار زندگي ام همراهي با مجاهدين و عضويت در شوراي ملي مقاومت ايران  و حضور در مقاومتي است كه مسعود و مريم آنرا رهبري ميكنند و هدف نخستش سرنگوني رژيم جنايتكار و ضد ايراني آخوندهاست.
 من همواره به همه گفته ام كه  يك اشرفي مجاهد هستم و اشرفي مجاهد خواهم ماند.
بايد بگويم همسرم آيدا در همگامي و همراهي با مجاهدين و شورا همواره، پشتيبان و يار و همرزم و مشوقم بوده است.
آندرانيك آساطوريان، اشرفي مجاهد
21بهمن 1393
10فوريه 2015

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر