زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۴ فروردین ۳۱, دوشنبه

وارونه گويي هاي حسن روحاني در دخالت در منطقه




تلويزيون العربيه 18 آوريل 2015 
 به مناسبت روز تاسيس ارتش رژيم ايران، حسن روحاني  گفت  نيروهاي مسلح  اين رژيم  براي هيچكس تهديدي ايجاد نمي كنند. او گفت عوامل مسلح رژيم ايران در خليج عدن و درياي سرخ  باعث ايجاد آرامش مي شوند و امنيت رفت و آمد هاي دريايي  توسط آنها  تامين ميشود. او خواهان آن شد كه هيچ كشوري نبايد از اين بابت نگران باشد و مدعي شد كه مانور هاي رژيم ايران جهت  ايجاد آرامش براي خلق هاي منطقه است .
روحاني در زماني چنين ادعاهايي را مي كند كه  رژيم ايران عناصر حزب الله  لبنان را به يمن برده تا  دركنار كودتاگران حوثي ها بجنگند. 
روزنامه الشرق الاوسط در اين رابطه مي نويسد كه رژيم ايران بعد از اجاره چند جزيره در مقابل سواحل يمن، مزدوران حزب الشيطان را به اين جزاير منتقل كرده و اين رژيم  بعد از آنكه ديد در بكار گيري مزدوران سپاه پاسداران در يمن با مشكل روبرو مي شود، مجبور شده  تا در جنگ يمن  از شبه نظاميان حزب الشيطان كمك بخواهد. منابع اپوزيسيون ايران  فاش ساخته اند كه عناصري از حزب الشيطان كه در اطراف بغداد و دمشق براي تامين منافع رژيم ايران عمل مي كردند به يمن منتقل شده اند و به جاي آنها مزدوران افغاني در عراق و سوريه جايگزين شده اند تا كمبود نيرو را جبران كنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر