زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۴ اردیبهشت ۱۰, پنجشنبه

استيونسون از ائتلاف عربي تقدير كرد و نسبت به نرمش با ايران هشدار داد



روزنامه السياسه- كويت 9/2/94
بن- نزارجاف
رئيس انجمن اروپايي براي آزادي عراق، استراون استيونسون نسبت به اهميت توافق اتمي بين ايران و كشورهاي بزرگ در رابطه با ثبات در منطقه هشدار داد، او از ائتلاف عربي به رهبري عربستان براي حمايت از مشروعيت در يمن تقدير كرد.
مواضع استيونسون، رئيس پيشين هيأت رابطه با عراق پارلمان اروپا، پريروز عصر، در يك كنفرانس اينترنتي، كه سايت ” Iranfreedom.org ،  تحت عنوان تهران و توافق اتمي سازماندهي كرده بود عنوان شد، در اين كنفرانس سوالاتي از طريق اينترنت از سوي خبرگزاريها و روزنامه نگاران مطرح شد.
استيونسون نسبت به اينكه دولت رئيس جمهور باراك اوباما خطايي بزرگ مرتكب شود كه غرب را مكلف به پرداخت قيمتي گران در توافق اتمي بكند هشدار داد، او اشاره كرد كه ايران در توافقات بين المللي گذشته فريبكاري كرد و بار ديگر نيز فريبكاري خواهد كرد.
او از ائتلاف به رهبري سعودي در يمن تقدير كرد و اشاره كرد كه اين موضع شجاعانه خشم و غضب و نگراني و وحشت رژيم ايران را بر انگيخته است.
او به سياست مصالحه و نرمش غرب با روسيه و ايران بهرغم حمايت آنها از رژيم سوريه انتقاد كرد، او تأكيد كرد كه تنها راه در برابر ثبات هر دولت كه در يمن - بر سر كار بيايد-  صرفاً از طريق حمايت از ائتلافي است كه توانست شش كشور عربي را كه تصميم گرفتند رژيم بنيادگراي ايران را به چالش بكشند متحد سازد تا به او بگويند كه حاضر نيستند به آن اجازه تاخت و تاز در همه جاي منطقه خاورميانه بدهند .
او به عربستان سعودي و ائتلاف شجاع و قهرمان“ تبريك گفت، و ائتلاف عربي را فراخواند تا به حملات و بمباران شبه نظاميان ادامه دهد و به صداهايي از سوي غرب كه او را به مماشات و مصالحه دعوت ميكند گوش ندهد.
او بهترين واكنش به طرحهاي رژيم ملاها را نزديكي غرب به اپوزيسون ايران، و مشخصاً سازمان مجاهدين خلق دانست، كه هر سال در ماه ژوئن گردهمآيي عظيمي را در پاريس سازماندهي ميكند و بيش از صد هزار تن از ايرانيان دور از وطن در آن شركت مي كنند .
او تأكيد كرد كه اين جمعيت بخشي از مهاجران حامي اين آرمان را نمايندگي ميكنند، همچنين توده گستردهاي از مردم ايران را نمايندگي ميكنند كه يك گرايش مشابه آنها را گردهم ميآورد و آنها براي رهبري تغيير در ايران كانديد ميباشند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر