زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۴ فروردین ۳۱, دوشنبه

شكست مرگبار در عمق استراتژيك -مشت خالی ولی‌فقیه ارتجاع

مشت خالی ولی‌فقیه

 


دولت قانونی یمن ضمن دست رد بر طرح چهار ماده‌ای رژیم آخوندی برای " پایان دادن به درگیری‌ها “ در این کشور، اعلام کرد:

” یمن این طرح را رد می‌کند، زیرا هدف رژیم ایران صرفاً یک مانور سیاسی است ".
خبرگزاری رویتر نیز در این رابطه گزارش کرد: «دیپلمات‌های غربی طرح رژیم ايران برای آتش‌بس در يمن را جدی نمی‌گیرند، چراکه آن‌ها معتقدند، رژیم ايران را در بحران يمن بی‌طرف نیست».

این مواضع علیه مطامع رژیم آخوندی در منطقه استراتژیک باب المندب در حالی بیان می‌شود که ولی‌فقیه حکومت به‌کرات و از طریق عوامل ریزودرشت خود در نمایش جمعه، وزارت خارجه، دولت، مجلس و دستگاه قضائیه حکومت، ضمن  بلند کردن پرچم سفید خواهان آتش‌بس در یمن شده است. از شواهد و قرائن چنین برمی‌آید که  ضربات ائتلاف کشورهای عربی و اسلامی تحت نام عملیات ”  توفان قاطع " علیه مواضع نیروهای بنیادگرای حوثی وابسته به رژیم آخوندی، از دلایل مهم عقب‌نشینی‌های دیکتاتوری آخوندی در این منطقه است. 

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس  تسنیم (30 فروردین 1394)  نیز ضمن درج سخنان خامنه‌ای در جمع فرماندهان روحیه باخته سپاه و ارتش حکومتی با اشاره به دخالت‌های رژیم در مسائل کشورهای منطقه، به نقل از ولی‌فقیه نوشت: «این اتهام زنی‌ها خلاف واقع است، زیرا ایران در مسائل کشورها دخالت نکرده و نخواهد کرد».

خامنه‌ای که به‌شدت از وضعیت بحرانی هراسان شده است گفت: 

«مرتب ما را تهدید نظامی می‌کنند». وی که ترس و وحشت خود به‌ویژه از قطعنامه شورای امنیت ملل متحد درباره یمن را پنهان نمی‌کرد، ادامه می‌دهد: «امروز این حوادث گریه‌آور در یمن جاری است و آمریکایی‌ها از ظالم حمایت می‌کنند. جمهوري اسلامي تهديد براي هيچ کشوری نيست. ما براي همسايه‌هاي خودمون هم هيچ‌وقت تهديد نبوديم چه برسد به‌جاهای دوردست. تعرضي به هيچ كشوري جمهوري اسلامي نميكنه و نخواهد كرد». 
قطعنامه شورای امنیت به‌طور آشکاری ارسال هرگونه سلاح و کمک‌رسانی به نیروهای بنیادگرای حوثی را ممنوع کرده است. بدین ترتیب دست رژیم آخوندی درزمینهٔ بین‌المللی نیز برای هرگونه دخالت بیشتر بسته‌شده است. تخطی از مفاد این قطعنامه به‌یقین آن روی سکه رویارویی رژیم با جامعه بین‌الملل خواهد.
31 فروردین 1394

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر