زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۴ اردیبهشت ۵, شنبه

فراخوان به همبستگي و حركتهاي اعتراضي، در آستانه روز جهاني كارگر

فراخوان به همبستگي و حركتهاي اعتراضي، در آستانه روز جهاني كارگر

شنبه, 05 ارديبهشت 1394 0ايران افشاگر
    فراخوان به همبستگي و حركتهاي اعتراضي، در آستانه روز جهاني كارگر
    جمعي از زندانيان سياسي زندان گوهردشت، كارگران و معلمان و ساير اقشار مردم را به اعتراضات ضدحكومتي فراخواندند. در فراخوان اين زندانيان سياسي آمده است: خوشبختانه فراخوان هاي گوناگون به مناسبت روز جهاني کارگر ، روز معلم و روز خبرنگار به شکل يک جنبش ملي در آمده و در اين فراخوان ها براي رسيدن به مطالبات اساسي ، طبقات گوناگون اجتماعي به حضور در اجتماعات ، اعتصابات ، تحصن ها و خيابان ها دعوت مي شوند. در واقع از همگان خواسته مي شود براي بدست آوردن حقوق اساسي مي بايست متشکل شد ، متحد شد و حرکت کرد . با نشستن ، هيچ کس به حقوق خود نخواهد رسيد. 
    در ادامه فراخوان زندانيان سياسي گوهردشت آمده است: اعتراضاتي که طي ۳ ماه گذشته شروع و اينک در آستانه روز جهاني کارگر و روز معلم در مرحله گسترش و اعتلاي مبارزاتي است به خوبي نشان داد قدرت سرکوب رژيم به شدت کاهش يافته است.
    کانون کارگران متحد ايران با صدور بيانيه‌يي حمايت خود را از معلمان دلير و آگاه ميهنمان اعلام كرد: در اين بيانيه آمده است:
    بي شک همه ما مديون معلمين هستيم. معلمين که با تلاش خود بذر آگاهي را در وجود تک‌تک ما کاشتند و به ما آموختند آ مثل آزادي. 
    معلمان با اراده‌اي جمعي و متحد به ميدان آمدند و‌ حق خويش را مطالبه کردند. در29بهمن 93، 3اسفند 93، 10اسفند 93 و در27فروردين 94 .
    در27فروردين جنبش اعتراضي معلمين وارد فاز و مرحله جديدي شد. اين جنبش اعتراضي مي‌رود براي احقاق حقوق معلمين هر چه گسترده‌تر و متشکل‌تر شود. 
    ما در کانون کارگران متحد به نوبه خود به همه معلمان ميهن‌مان درود مي‌فرستيم، از تلاشهاي پيگيرانه و جنبش اعتراضي حق‌طلبانه‌شان تقدير مي‌کنيم و با تمام وجود از آنها حمايت مي‌کنيم.

    هیچ نظری موجود نیست:

    ارسال یک نظر