زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۳ بهمن ۱۱, شنبه

كابوس خليفه ارتجاع از خطر مجاهدين

كابوس خليفه ارتجاع از خطر مجاهدين

زوزه هاي وحشت پاسداران نظام از دشمن اصلي تحميل كننده شقه هاي بزرگ رژيم  ولايت فقيه از مقطع قيام30خرداد60 تا قيامهاي 88و 89 و بحرانهاي مرگباركنوني رژيم در مرحله سرنگوني
خبرگزاري سپاه پاسداران 28دي93: «شجوني عضو جامعه روحانيت‌مبارز:.... مجاهدين  در كشور ما 17000نفر را به‌شهادت رساندند ولي آمريكا به راحتي آنها را از لسيت تروريستها خارج مي‌كند و مي گويد اينها تروريست نيستند. مثل اين‌كه كسي بخواهد من شجوني را از ليست واعظان خارج كند.
به همين آساني آمريكا كه خود را كدخداي جهان مي‌داند؛ دروغ ميگويد و مجاهدين را از ليست تروريستها خارج مي‌كند ونام آن را حقوق‌بشر مي‌گذارد! ... فقط ياد گرفته‌اند تا از ما آخوندها ايراد بگيرند و مدام با پتك حقوق‌بشري وامثالهم بر سر ما بكوبند ....»

سايت حكومتي سياست روز28دي93
در عصر حاضر به‌خصوص بعد از پيروزي انقلاب شاهد نفوذ مجاهدين در كنار شخصيتهاي سياسي و روحاني بوديم، اولين قرباني منافقين، رئيس‌جمهور وقت بود كه در نهايت توانستند او را مقابل نظام جمهوري اسلامي قرار دهند و باعث بركناري وي توسط مجلس و فرار او به خارج از كشور گردند.
قرباني ديگر مجاهدين زيرك، آيت‌الله منتظري بود آنان توانستند ايشان را در مقابل امام راحل قرار دهند كه منجر به بركناري ايشان از پست قائم‌مقامي رهبري گرديد.
در وقايع سالهاي ۷۸ و ۸۸ هم، دشمنان خارجي با همكاري عوامل داخلي خويش كه افراد پشت‌پرده زيركي بودند آن آشوب‌ها را به راه انداختند و توانستند افراد ساده‌لوح ‌اما جاه‌طلب را كه عمري را براي انقلاب خدمت كردند در مقابل نظام قرار دهند.
همبستگي ملي

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر