زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۳ بهمن ۱۱, شنبه

اخراج رژيم ايران از عراق و سوريه براي پايان دادن به تروريسم حياتي است

    

منبع: نيوز بليز: 27 ژانويه2015
كشتار صدها هزار نفر در سوريه و عراق به اين كشورها محدود نخواهد شد و شعله‌هاي اين جنگ به تمامي منطقه كشيده خواهد شد و به قلب اروپا نيز خواهد رسيد.
در اوايل اين هفته در يك كنفرانس در اروپا به نام “بحران تروريسم و بنيادگرايي، ريشه‌ها، راه حلها، نقش ديكتاتوري مذهبي ايران”، مريم رجوي، رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران، اخراج رژيم ايران از عراق و سوريه را قدمي ضروري و مهم در پيروزي در جنگ  عليه بنيادگرايي توصيف كرد و تأكيد نمود به كمك به مردم سوريه براي سرنگون ساختن بشار اسد. وي هشدار داد: كشتار صدها هزار تن در سوره و عراق به اين كشورها محدود نخواهد شد و شعله‌هاي اين جنگ به تمامي منطقه گسترش خواهد يافت و به قلب اروپا نيز خواهد رسيد.
كنفرانس “بحران تروريسم و بنيادگرايي، ريشه‌هاي، راه حلها  و نقش ديكتاتوري مذهبي در ايران” به دعوت كميته‌هاي پارلماني انگليس، سوئيس و فنلاند همزمان با اجلاس رسمي در مقر شوراي اروپا در استراسبورگ برگزار شد. در اين كنفرانس، خانم رجوي از جناياتي مانند كشتار روزنامه‌نگاران و آتش گشودن به روي مردم بيدفاع در فرانسه ابراز انزجار كرد و گفت كه روح اسلام اين اعمال را با انزجار فراوان نفي ميكند.
در اين كنفرانس كه در حضور قانونگذاران اروپايي، منجمله رهبران گروههاي نمايندگان از كشورهاي مختلف اروپايي و گروههاي مختلف سياسي برگزار شد، رجوي تأكيد كرد روي نياز به اخراج رژيم ايران، نيروي قدس و نيز ميليشياهاي شيعه از عراق. وي يادآور شد كه بدون ريشه كن كردن رژيم ايران و ميليشياهاي آن در عراق، حتي اگر جنگ با داعش اين گروه را تضعيف كند اما باعث گسترش اين پديده در صحنه بين‌المللي ميشود.
در بخش ديگري از سخنان خود، رجوي اشاره كرد كه ضعف نشان داده شده توسط غرب در مقابل برنامه تسليحات اتمي رژيم ايران، شركت دادن اين رژيم در ائتلاف بين‌المللي عليه داعش، و يا امتياز دادن به رژيم بصورتي در عراق و سوريه تماماً عواملي هستند كه استراتژي مقابله با بنيادگرايي را به شكست ميكشانند و به اين رژيم فضاي عمل و امكان حمله ميدهند كه به نابودي ساير كشورها در منطقه با فرو بردن آنها در آتش و خون ميشود.
خانم رجوي گفت اين تئوري كه بنيادگرايي سني خطرناكتر از بنيادگرايي شيعه است از اين رو بايد بنيادگرايي شيعه را عليه اهل سنت به كار گرفت، يك تئوري خطرناك براي چشم بستن بر سيطره ويرانگر آخوندها بر منطقه است. اين بخشي از تئوري همان سياستي است كه برخی سیاستمداران امریکایی و غربی جهان را با آن به فاجعه کنونی کشانده اند. وي هشدار داد: پذيرش دخالت رژيم درعراق به بهانه مبارزه با داعش صدبار خطرناكتر از سلاح اتمی و پيش درآمد يك فاجعه بزرگتر وبه مثابه ازچاله به چاه افتادن است.
رئيس جمهور برگزيده مقاومت  در همين روز در جلسات رسمي چند گروه سياسي از جمله دموكرات مسيحي‌ها (بزرگترين گروه نمايندگان شوراي اروپا) و گروه ليبرال نيز به درخواست نمايندگان سخنراني نمود. رجوي همچنين نسبت به امتياز دادن به رژيم در مذاكرات هسته اي هشدار داد و گفت كه از نظر مردم ايران برنامه هسته اي رژيم هيچ مشروعيتي ندارد و از جامعه جهاني خواست قطعنامه هاي سازمان ملل در اين مورد را به اجرا بگذارند.
در اين كنفرانس كه به رياست كيموساسي، قانونگزار ارشد فنلاندي برگزار شد، جوردي چوكلا-رئيس گروه ليبرالها و دمكراتها براي اروپا، كارمن كوينتيلا (اسپانيا)، تيني كاكس (هلند) رئيس گروه چپ اروپا، مايك هنكاك و سر آلن ميل (انگلستان)، اريك ورو (سوئد)، سناتور برنارد فورنيه، فردريك ريس، اميل بلزيگ (فرانسه)؛ رأساي هيأتهاي ايتاليا و استوني؛ اگيديوس واريكيس (ليتواني) و اسكات سيمز (كانادا)؛ نذير حكيم، دبيركل هيأت سياسي ائتلاف ملي سوريه و همچنين نجات الاسطل، رئيس هيأت فلسطين در شوراي اروپا سخنراني كردند.
رئيس جمهو ر برگزيده مقاومت ايران تصريح كرد: راه حل نهایی براي مقابله با بنيادگرايي سرنگونی رژیم ایران به مثابه اپی سنتر بنیادگرایی و تروریسم است. باسقوط این رژیم نه القاعده و نه داعش و نه حزب الله و حوثی ها دیگر تهدید جدی برای صلح و دمکراسی نخواهند بود و قدرت و وزن خود را از دست خواهند داد. در مقابل این نیروی مخرب که رأس آن در تهران است، جامعه جهانی باید به جای مماشات با ملاها خواست مردم ایران براي سرنگوني رژيم آخوندي را به رسميت بشناسد.
شوراي ملي مقاومت ايران يك ائتلاف گسترده دمكراتيك ايراني مركب از سازمانها، گروهها و اشخاص است كه در سال 1981 در تهران بنيانگزاري شد و به يك جمهوري سكولار دمكراتيك در ايران متعهد است كه بر پايه جدايي دين از دولت ميباشد. اپوزيسيون ايران شوراي ملي مقاومت ايران برنامه اتمي مخفي رژيم ايران را در سال 2002 افشاء كرد.
ايران اسرار

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر