زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۳ بهمن ۸, چهارشنبه

پاسخ حزب الله به حمله قنیطره -ورژيم مفلوك خامنه اي نيازمنز شعله ور كردن جنگ وبحران جديد در منطقه براي نجا ت خود

پاسخ حزب الله به حمله قنیطره

العربيه فارسي
حزب الله لبنان در بیانیه‌ای، مسئولیت حمله را بر عهده گرفت و اعلام کرد که این حمله توسط «گروه شهدای قنیطره» صورت گرفته است.
بنا بر این بیانیه، این حمله پاسخی بود به حمله هفته گذشته اسرائیل به منطقه قنیطره در بلندی‌های جولان سوریه که به کشته شدن دستکم ۶ تن از نیروهای حزب الله لبنان علاوه بر یک فرمانده سپاه پاسداران ایران انجامید. یکی از کشته شدگان لبنانی، جهاد مغنیه فرزند عماد مغنیه فرمانده نظامی حزب الله لبنان بود که سال ۲۰۰۷ در انفجاری در دمشق پایتخت سوریه کشته شد.
ناظران معتقدند که اسرائیل به کشته شدن چهار نظامی خود پاسخ خواهد داد؛ مساله‌ای که احتمال وسیع شدن درگیری نظامی را ممکن می‌سازد. از سویی برخی دیگر از ناظران بر این باور هستد که باز کردن جبهه جنگی از سوی اسرائیل علیه لبنان وسوریه در حال حاضر آسان ینست به ویژه اینکه اسرائیل در آستانه انتخابات قرار دارد.
به هر حال پاسخ اسرائیل به نتایج ارزیابی نخست وزیر اسرائیل و فرماندهان نظامی‌اش از اوضاع باز می‌گردد.
پس از حمله حزب الله، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل با تاکید بر پاسخ انتقام آمیز گفت: «هر کس توان اسرائیل را دستکم بگیرد باید جنگ اخیر در نوار غزه را به یاد بیاورد.»
این خبر به روز می شود
وخبرهاي رژيم را هم بخوانيد

سايت بهارنيوز رژيم نوشته 
سپاه قدس: نابودی صهیونیسم در حال تحقق است
حمله خونین حزب‌الله به نظاميان اسرائيل
کد مطلب : 67825
گروه بين الملل: حزب‌الله لبنان در بیانیه اي اعلام کرد که در ساعت 11:35 صبح روز چهارشنبه به وقت محلی گروه "شهدای قنیطره" خودروهای نظامی دشمن صهيونيستي را هدف قرار داد.
حمله خونین حزب‌الله به نظاميان اسرائيل
در این بیانیه حزب‌الله آمده است که در این عملیات تعدادی از خودروهای صهیونیست‌ها منهدم و چندین تن از نیروهای دشمن نیز کشته و زخمی شدند. پیش از این رسانه‌ها از شلیک راکت‌هایی از جنوب لبنان به شمال اراضی اشغالی خبر دادند و در مقابل نیز موشک‌هایی از سوی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان شلیک شد. در این عملیات یک خودروی اسرائیلی مورد اصابت یک موشک ضد تانک در نزدیکی روستای الغجر قرار گرفت و حزب‌الله آن را پاسخی به حمله قنیطره دانسته است. حزب‌الله با چند موشک هدایت شونده کاروان خودروهای نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد. در عملیات حزب‌الله در مزارع شبعا 17 صهیونیست کشته شده‌اند.

پس از شلیک راکت‌هایی از طرف لبنان به خودروهای نظامی رژیم صهیونیستی، این رژیم نیز نیروها و تجهیزات خود در مرز با لبنان تقویت کرده است. تعداد نیروهایی که از جبل الشیخ به مزارع شبعا انتقال داده شدند،‌ نشان می‌دهد که رخداد امنیتی خطیری صورت گرفته است.ارتش لبنان نیز در منطقه المیسات در نزدیکی الغجر در مرزها با اراضی اشغالی مستقر شده و این منطقه را مورد تفتیش قرار می‌دهد. در همین حال، پایگاه خبری العهد گزارش داد که در حملات رژیم صهیونیستی به منطقه مرزی العباسیه یک سرباز اسپانیایی در نیروهای یونیفل زخمی شده است.
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر