زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۳ بهمن ۸, چهارشنبه

مريم رجوي: قاضي نيسمان نه فقط شهيد مردم آرژانتين، بلكه شهيد صلح و بشريت رو در روي فاشيسم ديني حاكم بر ايران است

08 بهمن, 1393

مريم رجوي در مورد قاضي آرژانتيني آلبرتو نيسمان كه در جريان رويارويي با تروريسم دولتي و فاشيسم ديني حاكم بر ايران و زد و بند در همين خصوص در آستانه استماع در مجلس آرژانتين ترور شد، گفت: دكتر آلبرتو نيسمان نه تنها شهيد مردم آرژانيتن، بلكه شهيد صلح و بشريت در مقابله با تروريسم است. علاوه بر اين او به طور خاص در رديف شهيدان مردم و مقاومت ايران عليه بنيادگرايي و تروريسم  برخاسته از آن قرار دارد.
او شجاعانه در مقابل رژيم آخوندي ايستاد و زد و بندهاي كثيف سياسي و اقتصادي براي در بردن اين رژيم از جنايت بزرگ انفجار آميا را افشا كرد و در مقابل تهديدات مكرر و فزاينده يي كه در ماههاي اخير متوجه او بود، حاضر به تسليم نشد.
هدف از اين قتل بزدلانه جلوگيري از روشن شدن حقيقت و شستن دست فاشيسم ديني حاكم بر ايران از انفجار جنايتكارانه آميا و   باز كردن راه معامله با اين رژيم بود.  مقاومت ايران از نخستين روزهاي پس از اين انفجار بزرگ تروريستي،  فاش كرد كه تصميم اين انفجار در شوراي عالي امنيت رژيم گرفته شده و آمران و عاملان آن، سران رژيم، وزارت اطلاعات آخوندها، نيروي قدس و حزب الشيطان لبنان بوده اند. اين مطالب با جزييات از سوي مجاهد خلق ابراهيم ذاكري،  مسئول وقت كميسيون امنيت و ضد تروريسم شوراي ملي مقاومت و همكارانش در چندين نوبت در سفارت آرژانتين در پاريس به اطلاع قاضي تحقيق پرونده رسيد.
مريم رجوي گفت: هر چند رژيم ضدبشري آخوندي و همدستانش يك قاضي شريف و شجاع را از جامعه جهاني گرفتند اما اين ترور بزدلانه هرگز نخواهد توانست عدالت را از حركت باز دارد و بدون شك سردمداران رژيم آخوندي به خاطر صدها عمل تروريستي، همچنان كه اعدام 120 هزار زنداني سياسي و كشتار مردم بيگناه در سوريه و عراق و يمن و لبنان در مقابل عدالت قرار خواهند گرفت.
مريم رجوي با اشاره به زمينه‌سازيهاي سياسي رژيم آخوندي قبل از قتل قاضي نيسمان خواستار يك تحقيقات مستقل بين‌المللي درباره عاملان و آمران اين جنايت بزرگ عليه حقيقت و عدالت شد. وي تأكيد كرد: تحقيقات در اين مورد جزيي از تحقيق در مورد جنايت آمياست و بدون ترديد نقش رژيم ايران در آن جنايت را نيز روشن تر خواهد كرد. هر يك از جنايتهاي رژيمي كه بانكدار مركزي تروريسم دولتي است اگر تحت تحقيق قرار گيرد به بالاترين مقامات رژيم راه مي برد. صدور تروريسم ابزار پيشبرد سياستهاي اين رژيم است و هيچگاه آن را كنار نخواهد گذاشت. استمالت غرب با ملايان باعث تشجيع آنها در صدور تروريسم و بنيادگرايي شده است به نحوي كه امروز جنايتهاي تروريستي و بنيادگرايانه آن تمامي منطقه را فرا گرفته است.
بر اساس تحقيقات قاضي نيسمان، طرح انفجار مركز يهوديان در بوئنوس آيرس در جلسه شورايعالي امنيت ملي رژيم  ايران در تاريخ ١٤ اوت ١٩٩٣ با شركت خامنه اي، هاشمي رفسنجاني رئيس جمهور رژيم، علي اکبر ولايتي وزير خارجه و علي فلاّحيان وزير اطلاعات رژيم مورد بحث قرار گرفت.

بعد از  قطعي شدن تصميم انفجار، خامنه اي مسئوليت اجراي آن را بر عهده وزارت اطلاعات و نيروي قدس سپاه پاسداران گذاشت. در آن زمان احمد وحيدي سركردگي نيروي قدس را برعهده داشت و محسن رضايي فرمانده وقت سپاه پاسداران بود. تحقيقات نيسمان آشكار مي كند آخوند محسن رباني سرپل اصلي تروريستي رژيم در آمريكاي لاتين، كه تحت پوش وابسته مطبوعاتي سفارت رژيم در بوئنوس آيرس كار مي كرد،  و يك مأمور ديگر وزارت اطلاعات به نام احمد رضا اصغري كه به عنوان دبير سوم سفارت كار مي كرد و همچنين عماد مغنيه فرمانده نظامي حزب الله دست اندر كار اجراي اين طرح بودند.
قاضي آرژانتيني در روز  3 آبان 1385 احكام جلب بين المللي براي افراد فوق، به جز خامنه اي، كه به عنوان رهبر نظام مصونيت دارد، صادر كرد. نيسمان قوياً براي محاكمه غيابي اين افراد تلاش مي كرد. دشمني هيستريك رژيم آخوندي با قاضي نيسمان از آنجا روشن مي شود كه حداقل پنج تن از هشت نفري كه حكم جلبشان صادر شده است، يعني رفسنجاني، رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام، ولايتي مشاور خامنه اي، فلاحيان، عضو خبرگان و مشاور خامنه اي، محسن رضايي دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام و احمد وحيدي عضو مجمع تشخيص مصلحت و از اعضاي شوراي راهبردي سياست خارجي همه از سركردگان رژيم آخوندي هستند و محاكمه غيابي آنها به محاكمه تماميت رژيم تبديل و در نتيجه دامنگير شخص خامنه اي مي شود.
بي جهت نبود كه رسانه هاي رژيم آخوندها به ويژه خبرگزاري فارس سپاه پاسداران در فاصله روزهاي 25 تا 28 دي يعني روزهاي قبل از شهادت قاضي نيسمان، با پخش اخبار متعدد و مجعول و با واژگونه نشان دادن حقايق، در صدد بودند اينگونه نشان دهند كه پافشاري نيسمان بر مسئوليت رژيم ايران در انفجار آميا «انتقاد شديد بخشهاي مختلف اين کشور (آرژانتين) را در پي داشته» و به اين خاطر «جامعه آرژانتين از نيسمان به خشم آمده است» (خبرگزاري فارس- 27 دي). خبرگزاري سپاه پاسداران در روز  28دي  (18ژانويه2015) وقيحانه اعلام كرد: «نيسمان دادستان آمريکايي و اسرائيلي است و به جاي اينکه در خدمت سيستم قضايي کشور خود باشد، براي سازمانهاي اطلاعاتي آمريکا و رژيم صهيونيستي فعاليت مي كند». بدون ترديد اين ياوه ها زمينه ساز ترور دكتر نيسمان بوده است.
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران

7 بهمن 1393(27ژانويه2015)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر