زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۳ بهمن ۷, سه‌شنبه

مريم رجوي در شوراي اروپا: شریک کردن ملاها در عراق به بهانه مبارزه با داعش صدبار خطرناک‌تر از سلاح اتمی است

مريم رجوي در شوراي اروپا: شریک کردن ملاها در عراق به بهانه مبارزه با داعش صدبار خطرناک‌تر از سلاح اتمی است


مريم رجوي در شوراي اروپا
كنفرانس «بحران تروريسم و افراطي گري، ريشه ها، راه كارها، نقش ديكتاتوري مذهبي ايران»


مريم رجوي: خلع يد از رژيم ايران در عراق و سوريه اولين و مهم‌ترين قدم براي پيروزي عليه بنيادگرايي است
 شریک کردن ملاها در عراق به بهانه مبارزه با داعش صدبار خطرناک‌تر از سلاح اتمی است
کشتار صدها هزار تن در سوريه و عراق به اين كشورها ختم نمي شود، آتش این جنگ به كل منطقه گسترش خواهد يافت و تا قلب اروپا هم امتداد پیدا خواهد كرد
روز دوشنبه 6بهمن (26ژانويه) در اجلاسي در شوراي اروپا زير عنوان « بحران تروريسم و افراطي گري، ريشه ها، راه كارها، نقش ديكتاتوري مذهبي ايران» مريم رجوي، رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران، خلع يد از رژيم ايران در عراق و سوريه را اولين و مهمترين قدم براي پيروزي عليه بنيادگرايي خواند و بر ضرورت كمك به مردم سوريه براي سرنگوني بشار اسد تأكيد كرد. وي هشدار داد: « کشتار صدها هزار تن در سوريه و عراق به اين كشورها ختم نمي شود، آتش این جنگ به كل منطقه گسترش خواهد يافت و تا قلب اروپا هم امتداد پیدا خواهد كرد».
كنفرانس ”بحران تروريسم و افراطي گري، ريشه ها، راه كارها، نقش ديكتاتوري مذهبي ايران“ به دعوت كميتة هاي پارلماني  انگلستان، سوئيس و فنلاند همزمان با اجلاس رسمي شوراي اروپا در مقر اين شورا در استراسبورگ برگزار شد. در اين جلسه خانم رجوي از جنايتهايي چون قتل عام روزنامه‌نگاران و آتش گشودن به سوی انسان‌های بی‌دفاع در فرانسه ابراز انزجار كرد و گفت روح اسلام از اين جنايتها بری و بیزار است.
در اين كنفرانس كه با شركت شماري از قانونگزاران اروپايي از جمله رئيسان گروههاي نمايندگان از كشورهاي مختلف اروپايي و از گروههاي مختلف سياسي برگزار شد، رجوي بر ضرورت خلع ید از رژیم ایران، نیروی قدس و میلیشیاهای به اصطلاح شيعة آن در عراق تاكيد كرد و خاطر نشان ساخت كه بدون ریشه کن کردن رژيم ايران و شبه‌نظاميان‌اش در عراق، جنگ با داعش حتی اگر به تضعیف اين گروه در عراق منجر شود، این پدیده را در سطح بین المللی گسترش خواهد داد.
وي در بخش ديگري از سخنان خود سستی نشان دادن غرب در برابر برنامه رژیم ایران برای تولید بمب اتمی ، كما اينكه هرگونه شریک کردن این رژیم در ائتلاف بین‌المللی علیه داعش و دخالت دادن آن در عراق و سوریه را از عواملي خواند كه استراتژي مقابله با بنيادگرايي را به شكست خواهد كشانيد و به این رژیم میدان عمل و تهاجم می‌دهد و سایر کشورهای منطقه را در آتش و خون فرو می‌برد.
خانم رجوي گفت اين تئوري كه بنيادگرايي سني خطرناكتر از بنيادگرايي شيعه است از اين رو بايد بنيادگرايي شيعه را عليه اهل سنت به كار گرفت، يك تئوري خطرناك براي چشم بستن بر سيطره ويرانگر آخوندها بر منطقه است. اين بخشي از تئوري همان سياستي است كه برخی سیاستمداران امریکایی و غربی جهان را با آن به فاجعه کنونی کشانده اند. وي هشدار داد: پذيرش دخالت رژيم درعراق به بهانه مبارزه با داعش صدبار خطرناكتر از سلاح اتمی و پيش درآمد يك فاجعه بزرگتر وبه مثابه ازچاله به چاه افتادن است.
رئيس جمهور برگزيده مقاومت  در همين روز در جلسات رسمي چند گروه سياسي از جمله گروه نمايندگان دموكرات مسيحي (بزرگترين گروه نمايندگان شوراي اروپا) و گروه ليبرال نيز به درخواست نمايندگان سخنراني نمود.
رجوي همچنين نسبت به امتياز دادن به رژيم در مذاكرات هسته اي هشدار داد و گفت   كه از نظر مردم ايران برنامه هسته اي رژيم هيچ مشروعيتي ندارد و از جامعه جهاني خواست قطعنامه هاي سازمان ملل در اين مورد را به اجرا بگذارند.
در اين كنفرانس كه به رياست كيموساسي، قانونگزار ارشد فنلاندي برگزار شد، جوردي چوكلا-رئيس گروه ليبرالها، تيني كاكس-رئيس گروه چپ، مايك هنكاك، آلن ميل، اريك ورو، كارمن كويينتانيلا، اميل بلسيك، سناتور فورنيه، فردريك ريس، اگيديوس واريكيس، اسكات سيمز ، نذير حكيم، دبيركل هيأت سياسي ائتلاف ملي سوريه و همچنين نجات الاسطل، رئيس هيأت فلسطين در شوراي اروپا سخنراني كردند.
رئيس جمهو ر برگزيده مقاومت ايران تصريح كرد: راه حل نهایی براي مقابله با بنيادگرايي سرنگونی رژیم ایران به مثابه اپی سنتر بنیادگرایی و تروریسم است. باسقوط این رژیم نه القاعده و نه داعش و نه حزب الله و حوثی ها دیگر تهدید جدی برای صلح و دمکراسی نخواهند بود و قدرت و وزن خود را از دست خواهند داد. در مقابل این نیروی مخرب که رأس آن در تهران است، جامعه جهانی باید به جای مماشات با ملاها خواست مردم ایران براي سرنگوني رژيم آخوندي را به رسميت بشناسد.
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
6بهمن 1393 (26ژانويه 2015)
ايران اسرار

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر