زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۳ دی ۱۱, پنجشنبه

از درون رژيم: حفظ بشار اسد و نفوذ در عراق از معيشت مردم براي نظام مهم تر است!

از درون رژيم: حفظ بشار اسد و نفوذ در عراق از معيشت مردم براي نظام مهم تر است!



اين روزها، مجلس ملايان روي لايحه بودجه سال 1394 متمركز است. با توجه به ادامه تحريم ها و پائين آمدن قيمت نفت، جنگ و جدالها در درون باندهاي رژيم روي تخصيص بودجه بالا گرفته است.
يكي  از نمايندگان مجلس ملايان كه عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس است در يكي از محافل  خصوصي و باندي خود گفت: در كميسيون امنيت اين روزها روي بودجه حمايت از بشار اسد و حمايت از شبه نظاميان در عراق و كمك به حسن نصرالله بحث و جدال است. از گزارشات كارشناسي از سپاه قدس و دفتر ويژه خامنه اي به نكاتي اشاره ميكردند كه  تأكيد كرده بود كه براي حفظ نظام بايستي، بشار اسد حفظ شود و نفوذ در عراق را كه با تغيير مالكي تضعيف شده را با تثبيت حضور نظامي حفظ كنيم.
 


بعضي از نمايندگان تصريح ميكردند كه حتي به قيمت  فشار معيشتي به مردم بايد اين كمك ها را انجام داد.
صفر نعیمی رز عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ملايان در روز سه شنبه 9 ديماه 93 نوكهائي از بحث را به بيرون درز داد و گفت: «در واقع معیشیت مردم و سلاح‌های نظامی هر کدام از اهمیت و اعتبار خاصی برخوردارند... (ولي) مشکلات داخلی کشور مانند اقتصاد و معشیت مردم را نمی‌توان با سلاح نظامی مقایسه کرد چرا که با صرفه جویی هم می‌توانیم چنین مشکلاتی را رفع کنیم، اما اگر امکانات نظامی را به هر دلیلی نداشته باشیم قطعا با مشکلات بحرانی روبرو می‌شویم.»[1]
خبرگزاري رويتر نيز در روزهاي اخير گزارش كرد كه «کاهش عظيم قيمت‌های نفت به کوشش‌های ايران برای نجات معيارهای آسيب خورده سطح زندگی لطمه خواهد زد، اما رنج و مشقت اقتصادی باعث نخواهد شد که جمهوری اسلامی از موضع خود در مسايلی که روحانيون حاکم به عنوان اولويت‌های استراتژيک بدان می‌نگرند عقب بنشيند، مانند کوتاه آمدن در مذاکرات اتمی با کشورهای غربی يا دست برداشتن از حمايت سوريه.»
ايران اسرار

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر